minienthe Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 både jeg og min venninde er på jakt etter korte tights (over kneet) som vi kan bruke under skjørt etc for å unngå gnag i varmen, helst i bomull. jeg er ganske plain i str men hun må nok opp i 44-46. hvor kan vi få tak i dette ? nettbutikker ? linker ? vi testet å klippe av en vanlig strømpebukse men da fikk vi de forferdelige to sømmene bak, noe som så heller udelikat ut.
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 (endret) klipp av litt tykkere vanlige strømpebukser, og tights. Edit, da, siden jeg ikke leste hele innlegget.... har du prøvd med de litt tykkere?? Endret 7. juni 2006 av Neffi
minienthe Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2006 jepp, det er de litt tykkere vi har testet men hun finner ikke noen i hennes str uten de grusomme doble sømmene bak. synes også de "ruller" oppover når det ikke er noen søm nederst. det kan da vel ikke vært så vanskelig å få tak i et par bomull tights ??
*Emma* Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 De pleier jo å ha treningstøy på H&M som ikke er så dyrt....de har sikkert en eller annen tights der vel...eller i en sportsbutikk....
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Ellos har nok slike tights som du trenger, Jeg har kjøpt der tidligere år. Ta en titt... kanskje du finner der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå