Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Av pasta de parma! De grønne ju know! Jeg spiser det nesten hver dag jo og har gjort det leeeenge! Folk sa "du kommer til å bli tjukkeboillzafeita no sjø!" men jeg ligger på samme sted på vekta som jeg har gjort siden jeg begynte med dette jævelens måltid. Er det så usunt som folk skal ha det til, eller har jeg superhøy forbrenning eller hva? Og ikke minst: Er det ikke DRITNAM? Nå skal pastabolla ned og lage pasta tjohei!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skal spørre deg igjen om tre måneder og høre om du er like forbanna glad i det.
Gjest Thalassa Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 jo det er vel det.. men hvis du spiser bacon til er det jo verre enn verst, men det gjør du kanskje ikke? likte det veldig før, men .. tja vet ikke kan ikke si jeg har så veldig lyst på det egentlig..
brumma* Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Det er utrolig godt, det er jeg enig i. Men hver dag?? Blir i grunn litt uvel bare av å tenke på det... Det er nok ikke så sunt. Det er ihvertfall ikke sunt å spise så ensidig- da går du jo glipp av masse som kroppen din trenger! Du får begynne å trappe ned, eller ta deg en skikkelig "avrusning"!
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Jeg liker ikke bacon, bare pastaen! Spør meg om 3 måneder, spør meg om 3 år! Hoho! Ikke HVER dag da, men ikke skjeldent hell!
iss Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Med hvitløksbaguetter til!!! Da har jeg midagen for i mårra klar!!!
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Jeg syns det er veldig godt, så lenge det ikke blir for ofte.
Fakse Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Tja, feit blir du vel kanskje ikke, men det er ikke akkurat et fullverdig måltid heller. For å gi kroppen det den trenger ville jeg laga halv porsjon (dersom du spiser alene), hatt proteiner av noe slag f.eks kyllingfilet til, og dessuten servert med en frisk salat.
Pimbila Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Er det denne? http://www.toro.no/magasin_vinter/index.ph...kt&produkt=1517 Jeg synes også den er kjempegod, men har jaggu ikke spist det på halvår-år når jeg tenker etter. Wow. Den er nok ikke akkurat kjempesunn...
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Jeg synes det er veldig godt Har oppdaget rett-i-koppen versjonen, kjempegreit på travle dager. Endret 7. juni 2006 av Rosin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå