Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betyr det at en mann er god til å kysse?

Ville dere latt være å satse på en mann som hadde alle andre kvalitetene dere ønsket, men som var en skikkelig dårlig kysser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uten videre nei, jeg ville ihvertfall prøvd å lære han hvordan jeg vil kysses først.

Skrevet
Ikke uten videre nei, jeg ville ihvertfall prøvd å lære han hvordan jeg vil kysses først.

Jepp, ville nok lært ham opp ja.

Det er jo ikke det verste?

Skrevet

Spiller ikke noen rolle om han er dårlig til å kysse; er jo bare å lære han opp. Dessuten er min erfaring at det er noe som går seg til automatisk uten at jeg sier noe; man tilpasser seg jo hverandre når man kysser hverandre.

Gjest Gitte
Skrevet

Det har jeg opplevd og det var grusomt. Likte forsåvidt fyren, var nok ikke kjempeforelska så det var derfor jeg ikke "godtok" det. Han elska å kysse, og da med mye spytt. Så mye at jeg følte at han spytta meg inn i munnen og det var utrolig ekkelt...

Gutten må ikke være en fantastisk kysser, men helt på viddene funker ikke for meg... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Har en del å si egentlig. Samboeren min er elendig til å kysse. Stikker tunga si langt inn i kjeften på meg, ut å inn liksom.. Hater det så mye at jeg unngår å kline med han. Tør ikke si at det er fordi han kliner så dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...