Gilette Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Hvor mye betyr det at en mann er god til å kysse? Ville dere latt være å satse på en mann som hadde alle andre kvalitetene dere ønsket, men som var en skikkelig dårlig kysser?
Gjest 2324 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Ikke uten videre nei, jeg ville ihvertfall prøvd å lære han hvordan jeg vil kysses først.
mallina Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Ikke uten videre nei, jeg ville ihvertfall prøvd å lære han hvordan jeg vil kysses først. ← Jepp, ville nok lært ham opp ja. Det er jo ikke det verste?
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Spiller ikke noen rolle om han er dårlig til å kysse; er jo bare å lære han opp. Dessuten er min erfaring at det er noe som går seg til automatisk uten at jeg sier noe; man tilpasser seg jo hverandre når man kysser hverandre.
Gjest Gitte Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Det har jeg opplevd og det var grusomt. Likte forsåvidt fyren, var nok ikke kjempeforelska så det var derfor jeg ikke "godtok" det. Han elska å kysse, og da med mye spytt. Så mye at jeg følte at han spytta meg inn i munnen og det var utrolig ekkelt... Gutten må ikke være en fantastisk kysser, men helt på viddene funker ikke for meg...
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Har en del å si egentlig. Samboeren min er elendig til å kysse. Stikker tunga si langt inn i kjeften på meg, ut å inn liksom.. Hater det så mye at jeg unngår å kline med han. Tør ikke si at det er fordi han kliner så dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå