Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvd meg litt på veet sine kaldvoks stips. Men jeg syns dette funker dårlig. De tar jo nesten ingen hår. Jeg må jo bruke evigheter og nærmest nappe ut hvert hår.

Hvordan funker varm voks? Er dette mye styr? Noen merker å anbefale? Tar de alle hårene?

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

Varm voks fungerer mye bedre. Og ikke minst er det mindre vondt.

Jeg bruker Veet varmvoks som jeg fjerne med strimler av gamle lakener. Får som regel tatt det meste. Det er viktig å stryke voksen tynt ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Kald voks er berre tull!! Var jo heilt umogeleg å få vekk håra frå beina!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Men hvordan varmer man opp denne voksen? Følger det ikke med tøybiter? Kan man bruke hvilket som helst tøy?

Skrevet
Men hvordan varmer man opp denne voksen? Følger det ikke med tøybiter? Kan man bruke hvilket som helst tøy?

Du varmer boksen i mikrobølgeovn eller vannbad. Det følger med tøystrips. Legg dem i vann straks de er brukt så er det lett å skylle av voksen og tørke dem til neste gang. Du kan selvsagt bruke det du vil, f.eks. opprevne lakener, men jeg synes stripsene er bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Det går an å kjøpe tøystrimler til voks på Body shop.. Har ikkje prøvt dei da, men det er nok god gang :)

Gjest allium
Skrevet

Jeg bruker mikrobølgeovnen. Som Arkana sier, følger det med noen strips av noe papiraktig tøy, men jeg synes lakenlerret fungerer bedre; det er mykere og jeg får tatt mer hår.

For meg er det ikke nok strips i pakken heller, det holder bare til halvannen legg. Men det er bare et problem med den første pakken, for stripsene kan jo gjenbrukes, og så snart du har kjøpt to, er det nok.

Skrevet

Hvor lenge skal boksen varmes i vannbad?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...