Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har ikke sett Glamour på lenge nå, kikket innom i dag og ser at Taylor lever!! Noen som kan fortelle meg hva som har skjedd? Og hvor er Brooke?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Taylor har vært død i flere år, men det var bare prins Omar som hadde arrangert det hele. (for andre gang om jeg ikke husker feil) Husker ikke om det var svulst, men Taylor slo av maskinene som holdt henne i live. De hadde begravelse med åpen kiste, men dette viste seg å være en dukke. Dette oppdaget selvsagt ikke Ridge før han åpnet kisten mange år senere. Taylor lå i koma i flere måneder, og etter det fikk hun ikke mulighet til å kontakte Ridge og barna. Hun ble holdt fange i Omars slott i hans hjemland. I mellomtiden har Ridge giftet seg med Brooke og de har fått en liten sønn. Er det bare meg eller har Taylor fått større overleppe? Det ser ut som om hun har fått en overdose med restylane?
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Ting går likedan for seg i Glamour som i DOOL skjønner jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå