Gjest Hundeeier Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Heisann! Må ha hunden min på pensjonat i sommer, og vet ikke hvilket jeg skal velge... Har funnet frem til et som heter Gardermoen Dyresenter. Er det noen som har vært borti det før?
Arkana Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Vi hadde katten vår der én gang, aldri mer. Det var et rotete og ustelt sted, vi fikk ikke selv lov å plassere katten i buret (det har vi alltid fått gjort andre steder) og katten hadde ikke fått ha reiseburet sitt med og hadde dermed ingen steder å gjemme seg og få fred. Hunderommet og katterommet lå vegg i vegg og bjeffingen var uutholdelig. Selv de ansatte gikk med hørselsvern, mens de stakkars kattene måtte bo i det bråket og vår pus har ikke vært seg selv etter det. Hun blir fort redd av bjeffing, noe som før aldri plaget henne. Jeg er glad vi bare hadde henne der 3 døgn. Derimot kan jeg absolutt anbefale Standal. Etter å ha bodd der flere ganger kan jeg faktisk se at katten vår trives der. Vi får selv velge bur for henne og arrangere reiseburet, tepper, leker og tingene hennes slik vi tror hun vil like det. Hun får masse kos og oppmerksomhet, burene blir vasket hver dag og de har store rom med klatretrær og leker som de kan bruke hvis de vil. Katterommene og hunderommene er i ulike etasjer og så godt atskilt at man knapt hører noe som helst. De tar også bilder som de legger ut på nettet slik at vi kan følge med på henne når vi er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå