Gjest amonym Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Har fått i oppdrag å lage cd'er til en bursdagsfest for ei jente som fyller ti. Har ingen ti år gamle jenter selv, så jeg er litt usikker på hva som faller i smak. Er det noen som har erfaring med hva de liker å på for tiden??? Muffe&Gækki forever
Gjest Gjest_Kallamilla_* Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 A little to perfect - Alexander (IDOL) Alle IDOL finalistene sin hit Hard rock halleluja - Lordi (GP) Noe av Pussycat Dolls SOS - Rhianna Hips dont lie - Shakira feat Wyclif Jean Because of you - Kelly Clarkson Respekt for grandiosa Iallefall det de hører på hos meg om dagen. Lykke til!
Gjest *Just-Me* Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Gutten på 10 hører på alt mulig egentlig..... Men det går mest i hits for kids, og samleplater med de nye hitene på osv.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 søk på Hits for Kids på nettet. Det som er på de platene er bankers. Grandiosa sangen er et must. Gwen Stefani var pop da vi hadde 10års dag forrige mnd.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 takk for hjelp.... kjøpte mcmusic 36, og kompletterte med noen idollåter som jeg "fant" på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå