Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Skal på konsert i dag, og er ikke i Oslo før tidligst kl 20, og lurer på når Live kom på scenen i går? Og når var de ferdig? Må sjekke transport etter konserten....
*Emma* Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Altfor sent å svare nå...men de kom på rundt 22.15 og gikk vel av ca 23.55
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Morsomste jeg har lest på ei stund! Hvilket band spilte da? Alle vet at noen spilte live, men hvem? Litt vanskelig å svare når man ikke vet hvem band...
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Skjønte det da jeg så innlegget mer nøye. Overskriften som fikk meg til å lure. Rart navn, åssen musikk spiller de?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Det er de som har “Selling the Drama” ja... Den er fin!
Gjest lilletroll Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Å jeg er såååå misunnelig!!! De har supermange bra sanger!!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Jeg var der igår!!!! Konserten var kjempebra!! De gikk vel på scena like etter kl 22 og gikk av rundt 00.15, to timer med masse god musikk! Kjempegøy!
Lady Lovelylocks Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Var også der. Det var helt fantastisk. Noen som vet når de kommer tilbake....
*Emma* Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Ha ha det er ihvertfall 3 år siden de sist ga ut plate og var her....så skal vi tippe 2009
Lady Lovelylocks Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 Uff det blir lenge og vente... De kunne jo kommet litt oftere. Må vel ikke gi ut ny skive for og ha konsert...
*Emma* Skrevet 9. juni 2006 #15 Skrevet 9. juni 2006 Uff det blir lenge og vente... De kunne jo kommet litt oftere. Må vel ikke gi ut ny skive for og ha konsert... ← Nei men det virker som de gjør det sånn... Jeg har vært på 3 konserter (98 i USA, 03 og 06 i OSlo) og alle 3 har vært i forbindelse med utgivelse av CD'er.
Marikari Skrevet 9. juni 2006 #16 Skrevet 9. juni 2006 åååååh, Live er bra! jeg er kjempemisunnelig, skulle ønske jeg var på konsert.. er de bra live eller? (er live bra live haha, hvor jeg er vittig )
*Emma* Skrevet 9. juni 2006 #17 Skrevet 9. juni 2006 Ja de er veldig bra live!! Snakket akkurat med noen om at de er et veldig bra live-band. Men de har jo litt å leve opp til med det navnet
Malie Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 Live? I Oslo da vel? Kunne de ikke tatt turen til Bergen da!!
Ck- one Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 Begynner faktisk nesten å grine her jeg sitter i sofaen hjemme i Stavanger.... Live ar mitt favorittband nr 1! Ingen over, og ingen ved siden. Hvorfor har ikke jeg fått med meg det? Såååå trist. Sikkert ikke hver dag de kommer til Oslo nei. Jeg får gå og grine meg i søvn.
*Emma* Skrevet 10. juni 2006 #20 Skrevet 10. juni 2006 Begynner faktisk nesten å grine her jeg sitter i sofaen hjemme i Stavanger.... Live ar mitt favorittband nr 1! Ingen over, og ingen ved siden. Hvorfor har ikke jeg fått med meg det? Såååå trist. Sikkert ikke hver dag de kommer til Oslo nei. Jeg får gå og grine meg i søvn. ← Billettene ble revet bort omtrendt før de ble lagt ut for salg. Jeg er på mailing lista til Rockefeller og rakk ikke få mailen engang før de var borte. Det ble derfor satt opp extra konsert dagen før (de hadde konsert både 6 og 7 juni). Den som var 6 la de ut billetter til et par dager etter de sendte ut mail til de som står på lista dems. De ble lagt ut fra 8 om morgen og andre folk fikk vel vite om det etter 14 eller noe.... Jeg kjøpte kl 8 om morgen Jeg misset at de skule komme i 2003 (endte med svindyre svartebøs billetter) og det var da jeg meldte meg på mailinglista til Rockefeller for å ikke misse dem neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå