Gå til innhold

Montering av ikea kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vårt nye ikea kjøkken kommer i midten av denne måneden, og firmaet som jeg trodde kunne montere det har ikke tid ført i slutten av JULI.....

Kan ikke montere det selv, så hva gjør jeg nå.... ???? Kan ikke flytte inn uten kjøkken.

Kan noen anbefale meg kjøkkenmontører i rogaland som kan dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt på IKEA? Spør evt. venner/kollegaer om de stiller på dugnad. Det er jo en del som har erfaring med å montere IKEA-kjøkken.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Hvorfor kan du ikke montere selv? Det er ikke noe problem å montere et ikea kjøkken hvis man tar seg godt tid og leser tegningene.

Gjest gjesta
Skrevet

Dersom du ikke kan gjøre det selv: Hør med Ikea! De skal gjerne ikke ha så mye ekstra for monteringsjobben!

Eventuelt, kan du sikkert klare å sette sammen skapene o.l. selv. Det er slettes ikke avansert, og så heller få noen til å komme for å feste de på veggen o.l. for deg. Da blir det sikkert noe rimeligere.

Skrevet
Dersom du ikke kan gjøre det selv: Hør med Ikea! De skal gjerne ikke ha så mye ekstra for monteringsjobben!

Vel, 2-400 kroner per skap kaller ikke jeg billig. Det skal ikke så stort kjøkken til før tusenlappene flyr. Men, selvsagt, er det absolutt umulig å gjøre det selv må man jo betale hva det koster. Jeg synes nå det var en relativt enkel jobb.

Gjest Rognebær
Skrevet

Jeg synes det var vel verdt å få noen til å ta jobben - det ble EKSTREMT mye finere enn vi kunne klart selv, og gjort på en brøkdel av tiden.

Men jeg kan ikke anbefale noen, dessverre, men hør på IKEA!

Gjest mopetti
Skrevet
:) Du skriver at det er i Rogaland og Ikea Forus har avtale med byggmester Torjussen som monterer kjøkken,bad og diverse for deres kunder.Desverre er Torjussen opp til hode i arbeid og de har en god ventetid før de har tid til å montere.Du kan jo ringe til de å høre hvor lang ventetid de har.Kanskje de får en avbestilling og har muligheten til å komme før. Eller hva med slekt og venner.En liten dugnad på montering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...