Netten Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Her er altså min (foreløpige?) tale til brudgommen. Lar den ikke ligge ute for lenge, men blir veldig glad for kommentarer og respons! Jeg har aldri skrevet en tale før, og når jeg hører at gommen og forloverene mine har brukt ukes- og månedsvis på sine taler, blir jeg litt stresset siden jeg har brukt to timer... Vet ikke om jeg burde endre noe? Anyway, here goes: *slettet pga. frykt for sniking fra mannen* Endret 8. juni 2006 av Netten
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes talen din var veldig fin, men vil du virkelig kommenterae at kollegaen di er Homofil??? det spiller vel ingen rolle...
flickan Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Kjempefin tale. Personlig med morsomme historier. :icon_razz: Synes din var akkurat passe lang også. Så flink du er!!
Netten Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes talen din var veldig fin, men vil du virkelig kommenterae at kollegaen di er Homofil??? det spiller vel ingen rolle... ← Har jeg egentlig ikke tenkt på! Men det er jo ingen fra jobben min der... Og alle vet at han er homo... hmmm - burde jeg forandre det? Det var liksom litt av poenget...
Netten Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2006 Kjempefin tale. Personlig med morsomme historier. :icon_razz: Synes din var akkurat passe lang også. Så flink du er!! ← Tuusen takk!
marsy Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes talen din var veldig fin, men vil du virkelig kommenterae at kollegaen di er Homofil??? det spiller vel ingen rolle... ← Er det så nøye da?? Kjempefin tale Netten, det blir nok en kjempefin dag!
Netten Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2006 Er det så nøye da?? Kjempefin tale Netten, det blir nok en kjempefin dag! ← Nei, tror jeg beholder den. Tusen takk!
LilleLy Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Kjempefin tale! Du er utrolig kreativ og har et godt språk.. hm nå må jeg begynne på min også. Ferdig med eksamen så endelig et par dager til å skrive på. Da er det fint med litt inspirasjon!! Mannen din kommer til å bli SÅ fornøyd Lykke til!
razmatazz Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 Ja den var kjempefin! Høres ut som en flott kar du har funnet deg Masse lykke til på den store dagen!!
superlove Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Kjempeflott tale! Jeg likte den kjempe godt. Også fikk jeg litt inspirasjon til min egen tale, så tusen takk for at du ville dele den
Netten Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2006 Ååååå! Nå ble jeg utrolig glad for alle de fine tilbakemeldingene!!! Da tror jeg absolutt jeg beholder den som den er! Tuuusen takk, jenter!
Gjest Svimle Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Jeg fikk lest talen før du slettet den, den var kjempefin! Masse lykke til på lørdag!
Netten Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #19 Skrevet 8. juni 2006 Takk Talen min var dessverre altfor lang.... Den varte 10. min. da jeg leste igjennom den på en naturlig måte, så må nok kutte halvparten... Huff! Er så vanskelig dette!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Skulle gjerne lest talen din. Skal skrive en selv snart og jeg er ikke så flink til å formulere meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå