Rio Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skal ut med jobben på fredag på et uformelt sted. Vi er i alderen 19-30, og samlingen har høy ølfaktor. Vi skal pynte oss litt ekstra pga folk slutter. Guttene skal da ha på seg dress, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøre! Jeg er ikke så altfor comfy i kjole eller skjørt, men har vel ikke funnet de perfekte sortene.
Gjest skjørtejenta Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skal ut med jobben på fredag på et uformelt sted. Vi er i alderen 19-30, og samlingen har høy ølfaktor. Vi skal pynte oss litt ekstra pga folk slutter. Guttene skal da ha på seg dress, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøre! Jeg er ikke så altfor comfy i kjole eller skjørt, men har vel ikke funnet de perfekte sortene. ← Hva pleier du å ha på deg når du er ute på middag eller går i teateret f.eks.? Det kan jo være et godt utgangspunkt. Selv er jeg ikke comfy i bukse, så jeg forstår veldig godt at du synes det er vanskelig å skulle kle deg i noe du ikke liker. Men det finnes da mange fine bukser, som går bra til pyntede topper?
Rio Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2006 Jeg prøver vel å unngå stivpyntede anledninger, og er en jeans+fin topp/utringningjente Kunne tenkt meg en kjole egentlig, noe slikt: http://www.asos.com/images/inv/E/8/48/8844...ack/image1l.jpg http://www.asos.com/images/inv/E/8/48/8206...een/image1l.jpg http://www.asos.com/images/inv/E/8/48/76988/Pink/image1l.jpg Ellers har jeg grå jeans som er smale i bena (og er dritkule De hadde kledd et par sexy sko og topp. Det er meg, men fint nok?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Likte godt de 2 første kjolene. Den andre var sexy og den første var litt mer "elegant".... Hadde tenkt å foreslå det siste alternativet du kom med. En fin jean, ett par kule høyhælte sko, en sikkerlig nice(pynta) topp med litt stæsj som tilbehør, tror jeg kan bli fint nok. Når du sier mennene skal gå i dress,så vet jeg ikke...Selv hadde jeg kanskje valgt en kjole da?!
Gjest Alive Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Syns den første kjolen var skikkelig lekker.
Rio Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2006 Likte første kjolen godt også, veldig elegant og føles veldig som min kjolestil (om jeg ville valgt kjole). Men så var det å finne noe tilsvarende i en butikk, ikke altfor dyrt. Jeg har tittet litt etter kjoler, men jeg må lete på feil steder for det er alltid elendig utvalg. Særlig H&M har lite bra kjoler
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Ville gått i de kule jeansene du beskriver, med et lekkert belte, et stilig smykke i halsen (gjerne litt stort), og en hvit bluse / skjorte, som knappes "ned" slik at man viser litt utringning. Med et par høyhælte sko blir du garantert den flotteste!
Rio Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skrapte sammen noe jeg fant i skapet. Det er den eneste kjolen jeg eier, haha. Har lite lyst å kjøpe noe nytt egentlig. Syns dette ser helt ok ut, føler meg litt naken bare. Her er et meget sensurert bilde: http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...F9F30F34A8D80B1 Eneste driten er at skoene er kjempevonde, men kjempesøte. Det er en blomst med glitter på, som ikke kommer så godt frem. Det er uansett flere av jentene på jobb som ikke vet hva de skal ha på seg, og som er litt jeans-jenter. Var antrekket mitt helt fælt?
Transe Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Var ikke kjoler i min smak. Men det finnes da så mange fine kjoler at det kan ikke vere problem. Bruk for all del ikke jeans.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes kjolen din var pen. Den kan du fint gå i. Jeg har ikke så sansen for den tights-moten som er nå, og ville nok valgt å bare ha brun nylonsstrømpebukse under og sko med høye hæler til, kanskje pumps. (svart nylon ser gjerne litt vel formelt ut og ikke så sommerlig) Men dette er smak og behag. Jeg synes absolutt du kan gå som på bilde. Fin farge du hadde forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå