Gå til innhold

Hva mener han egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Vil gjerne ha andres synspunkter på dette:

-I helgen hadde jeg såkalt blind-date med en som jeg har mailet en liten stund med på nettet - ikke lenge.- Jeg skulle en tur til hans by likevel og da passet det godt å treffes.(Vi er begge enslige og på let etter forhold).

Vi kom relativt greitt overens: tok en matbit sammen, lo og pratet om alt mulig, og da kvelden var omme, skiltes vi med en klem, selv om jeg forsto at han gjerne ville blitt med på rommet. :( - Dagen etter fikk jeg blomster på døren og sms om at jeg "var vidunderlig".- Jeg takket glad for dette, og regnet med at vi kommer til å småsnakke på tlf/maile framover for kanskje å bli bedre kjent.

:P Vel hjemme i min egen by igjen, får jeg en mail fra ham som er full av komplimenter og "jeg kunne gjøre hva som helst for deg"- og med ønske om at han håper jeg har lyst å komme på besøk og bo hos ham.

Og så kommer noe som jeg tolker nesten som en avskjedsfrase:- "ønsker deg alt godt".

:roll: Siden har jeg ikke hørt et ord.- Dette er nå en uke siden .-Vil ikke den fyren bli kjent med meg uten at jeg kommer og bor hos ham, altså? (går til sengs...?)-Må jo si at min interesse har dalt betraktelig etter dette "opp-som-en-løve-ned-som-en-fell-opplegget"........ :lol:

Så jeg sitter her som et stort spørsmålstegn og lurer på hvilke hensikter han har og hva han mener med det han sier. Venter han at jeg skal ta initiativet og komme og bo hos ham en helg ?- Noe jeg ikke har lyst til sånn uten videre - ikke uten at vi blir mye bedre kjent,hvertfall.

Blir ikke klok på dette,jeg.- Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du ikke sende en mail, og spør han ?

Så kan du jo forklare han at du vil bli bedre kjent, før du tar inn hos ham.

Skrevet

Det er helt umulig for oss å vite hva han mener, - og det vet du! :D

Jeg regner med at du er over fjortisstadiet ettersom du har lagt innlegget ditt her på Vi over 40.

Mitt råd til deg er å ta kontakt, takke for en utrolig artig og fin kveld og spørre om han er interessert i å møte deg neste gang dere er i samme by.

Takk for tilbudet om å få bo hos ham, men forklar at ettersom dere ikke kjenner hverandre godt nok ennå. så vil du gjerne bo på hotell.

Det verste svaret du kan få er "nei"! Eller et av disse "Hm, tjaaa, hvis jeg ikke skal noe annet....." eller lignende fraser som faktisk betyr det samme som "nei".

En voksen mann burde skjønne at man ikke nødvendigvis hopper til sengs første natten. Kanskje han faktisk var lettet fordi han slapp å "prestere"? Og er han en av de som bare er ute etter et nummer er det like greit å bli kvitt ham. :lol:

Lykke til!

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...