Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tippsann
Skrevet

Har kjøpt meg en hvit bukse, den er i stretchstoff og går til midten av leggen (trang). Synes den ser kjempebra ut, men ble plutselig usikker på hva jeg kan ha til. Hva ser egentlig bra ut til hvitt? Den er forresten ikke kritthvit, mer kittfarget (eller noe:)). Farge på sko? Har jo hvite sko, men det ser kanskje litt rart ut? Farge på overdel? Kan noe være hvitt?

Setter pris på tips her, jeg har aldri hatt hvit bukse før! Gjerne bilder ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest tippsann
Skrevet

Svart er forresten ikke noe alternativ, svart /hvitt-stilen er ikke noe for meg ;)

Skrevet

Marine-stilen er jo inn nå. Mørkeblått og rødt blir kjempefint til.... Gjerne med hvite striper...eller prikker....

Jeg synes den typen bukse du beskriver er litt sporty i stilen. Derfor mener jeg det er finest å holde seg i den sjangeren.... Joggesko passer til, litt sporty sandaler etc. Jeg ville holdt meg unna mer etniske innslag... Meeen, smak og behag og alt det der....

Skrevet

Det går fint med hvitt til, så lenge hvitfargene ikke krasjer så den ene delen ser møkkete ut i forhold til den andre. Uansett fint å bryte med et belte, et skjerf, en veske, smykker eller noe annet i en annen farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...