Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Neffi
Skrevet

Titti72

:grine:

dette er noe av det mest fasansfulle jeg har lest, ever! :grine:

Kloakkopper, ja! rett - helt rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titti72

dette er noe av det mest fasansfulle jeg har lest, ever!  :grine: 

Kloakkopper, ja! rett - helt rett.

Jeg sov dårlig i mange netter etter det. Jeg vurderte (turte ikke si det høyt da) å flytte fra leiligheten min pga dette.

Men fant ut at siden jævelen fulgte med meg utenifra (kom fra skogstur) så viste jeg at resten av familien ikke viste hvor jeg bodde. Idiotisk ja.

Skrevet
I korte trekk så var det en av de største "kloakk"koppene (kalles det blant mine alierte)

:overrasket::overrasket::overrasket:

Hva er en "kloakk"kopp?

Skrevet
:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Hva er en "kloakk"kopp?

Store edderkopper som er like store som diameteren på et glass. De har svær kropp. Tykke bein. Og ser hårete ut.

Sikker på at den er etterlyst i et eller annet land. Wanter dead og alive...

Skrevet

Jeg har også edderkoppfobi, og jo større de er jo verre er det :hår:

Det verste med hele saken er at jeg av og til har "edderkoppmareritt" hvor jeg i halvsøvne er overbevist om at en av de aller største befinner seg rundt hodet mitt en eller annen plass og så etter en stund våkner stående på siden/enden av senga med eller uten dyna surra rundt meg, og gjerne etter et skikkelig vræl... Eller jeg er 100% sikker på at jeg ser en diger en på veggen eller gulvet i stummende mørke(en kan virkelig ikke se hånda foran nesa en gang ;) ) og krever at gubben må drepe den! Gjett om han er irritert når jeg vekker han på den måten da... :plystre:

Skrevet

Jeg tror jeg vet nøyaktig hva du mener med kloakkopp, Titti72... I min familie kalles de bolekopp etter boleklumper, som så klart er en anabol bodybuilder :ler:

Skrevet
Denne kunne kanskje vært noe for deg da.

Den var jo genial!! Såg videoen, anbefales ikke å se den dersom du har fobi!!

Men eg hadde ikke i min villeste fantasi sluppet edderkoppen fri etter å ha bært den ut!! Da hadde eg tråkket på den og gnidd den godt den i bakken og vært helt sikkert på at den var død!!

Kjenner det klør alle veier nå etter å ha lest denne tråden..

DØD OVER ALLE EDDERKOPPER!!

Gjest Chantal
Skrevet

ÆÆæ... sjekk ut denne. Er den most eller hva? :klø:

Det klør over hele kroppen min, åh hvorfor søkte jeg opp bilder av sånt nå da? :klaske:

Skrevet

Og hvorfor i alle dager gikk jeg inn og sjekket videosnutten og så så på din link Chantal? Tror vi begge er litt sjuke i huet...

Gjest Neffi
Skrevet
ÆÆæ... sjekk ut denne. Er den most eller hva? :klø:

Det klør over hele kroppen min, åh hvorfor søkte jeg opp bilder av sånt nå da? :klaske:

Why!!?

*klø og kli*

Skrevet

Uff ja dette har jeg!

Denne fobien ble forsterket etter denne hendelsen:

Jeg hadde lagt meg på en sommersnatt, og da jeg åpnet øya (det var lyst i rommet) Så så jeg en stor edderkopp, og jeg fant ut at jeg ikke kunne la den gå rundt i rommet, så jeg tok en bok og skvisa den sakte, og da hørte jeg knitring, knuste hele edderkoppen, og det var så ekle lyder, at etterpå så måtte jeg bare gå ned i stua og legge meg der.

GRØSS

Skrevet

Henger meg med dere i edderkopp-fobiens venner.

Jeg har sittet her på jobb og ledd så tårene trillet til tross for angsten jeg selv har. Det er helt utrolig hvordan vi reagerer, må jo se helt sykt ut utenfra.

Men der og da når hendelsen er der, da har vi så angst og er så krakilske at det blir krig av mindre.

Klør over hele kroppen nå, snart på tide å reise hjem for å sjekke leiligheten min.

Men jeg tør drepe dem altså, så lenge dem er på plasser der det går an. Gjerne en tjukk bok, sprayflaske med ett eller annet... (man tager hva man haver).

Mon tro om jeg skal sjekke den andre linken også....

Får angst av disse små flått'ene også jeg, som sitter på bikkja mi. Eller helst før de setter seg da. *grøsser*

Skrevet
Store edderkopper som er like store som diameteren på et glass. De har svær kropp. Tykke bein. Og ser hårete ut.

:sjokkbla::redd:

Skrevet

Ikke pokker om jeg hadde stolt på den "spider Catcheren" :overrasket:

Den så alt for skånsom ut! Den kan jo vri seg ut av den!!

*grøss*

Selvfølgelig måtte jeg jo se videoen.. dumme lille meg

Skrevet

Jeg tror jeg har fortalt denne historien et annet sted også, men sier det igjen..

Dette hendte for noen år siden, en dag jeg og broren min var hjemme alene. Han satt i stua og jeg sto på kjøkkenet!

Plutselig utbryter han "Æsj! Det var reklame for CSI hvor en mann var hengt i et tre"! Han kommer inn på kjøkkenet og skal etterligne denne hengte mannen da. Og jeg setter i en stort hyyyyl!! Han ser på meg å lurer på hva jeg skriker for. Trodde vel han hadde spilt "hengt" så bra at det var det jeg skrek for! :ler:

Men nei! Grunnen til at jeg skrek var for at i panna hans var det DEN store ekle edderkoppen! Hvorfor han ikke merket det vet jeg ikke, men den hadde nok krabbet på han da han satt i lenestolen og opp på capsen og ned.

Husker ikke om jeg sa "edderkopp" eller om han bare skjønte det når jeg nistirra på panna hans. Han tok i allefall å slengte av seg capsen på gulvet! Begge sto å titta på den for å se om det kom noe monster krypende ut.. Etter en stund sparket vi borti den, men det var ingenting der. Vi regnet med at den hadde kommet seg unna et eller annet lurt sted og gikk ut i stua. Etter en stund ber jeg han om å ta av seg genseren tilfelle.. Ser litt på den, men ingenting skjer så vi glemmer det. Litt senere ser jeg noe i øyekroken. Titter på genseren å ser edderkoppen kryper vekk.. :forvirret::forvirret:

Den har faktisk vært på han hele tiden!! Og det tok en stund før han tok av seg genseren også! *Grøss*!!

Det var helt forferdelig da det skjedde!

Skrevet

Åh fy faan.... *grøsse*

Skrevet

Sikker på at den er etterlyst i et eller annet land. Wanter dead og alive...

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!

Jeg takler ikke kryp med sånne lange, langelange bein. Bare tanken på å få noe slikt krypende på seg... *grøsse*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...