Gjest Chantal Skrevet 7. juni 2006 #21 Skrevet 7. juni 2006 Min plan når jeg blir så tøff er å legge 3-4 bøker ovenpå glasset i tillegg. Tilfelle edderkoppen er en utbryterkonge (leve fantasien). ←
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #22 Skrevet 7. juni 2006 Kjenner meg uvel bare av tanken på en. De værste er de tjukke. Uannsett om de er såkalt små, er de kvalmende hårete og veldig detaljerte. Bare se på ryggen deres og de skabbete bena
Cuba Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #23 Skrevet 7. juni 2006 Kjenner meg uvel bare av tanken på en. De værste er de tjukke. Uannsett om de er såkalt små, er de kvalmende hårete og veldig detaljerte. Bare se på ryggen deres og de skabbete bena ← Hysj!! Får helt spader jeg.. Om jeg skal legge en bolle over eller noe må den ikke være gjennomsiktig i allefall! og da er det som ofest plastboller og da kan vel edderkoppen presse seg ut..?
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #24 Skrevet 7. juni 2006 Bruk hårspray!! Da blir den skikkelig seig og treig... Også stivner den etter en stund....
Cuba Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #25 Skrevet 7. juni 2006 Bruk hårspray!! Da blir den skikkelig seig og treig... Også stivner den etter en stund.... ← Nei! Da kommer hele familien å tar hevn!
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #26 Skrevet 7. juni 2006 Nei! Da kommer hele familien å tar hevn! ← neida de er så ensomme og kjedelige så! hakke noen venner!!
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #27 Skrevet 7. juni 2006 Nei! Da kommer hele familien å tar hevn! ← Vet du hva. Sånn tenker jeg også. Mannen/kona/barna ligger på lur og kommet til å hevne drapet. For selv om jeg bare ser en så er familien også i nærheten. Æsj... Snart orker jeg ikke å gå inn i denne tråden lenger.
Gjest joje Skrevet 7. juni 2006 #29 Skrevet 7. juni 2006 Nei! Da kommer hele familien å tar hevn! ← Gjør de det? Jeg brukte hårspray på en edderkopp broren min hadde funnet i kjelleren og hadde på et glass. Glasset plasserte han i loftstuen slik at jeg måtte gå forbi det hver gang jeg skulle på badet. Til slutt orket jeg ikke mer, og brukte en hel hårspray på den. Da sluttet den i hvert fall å bevege på seg. Kjæresten min hadde rom i kjelleren hjemme hos foreldrene sine. En gang vi lå å kosa i senga hans, tittet jeg opp og så den største edderkoppen jeg noen sinne har sett stå på veggen bare en liten meter i fra oss. Den var sikkert 5 cm lang og var skikkelig hårete og ekkel. Jeg trodde jeg skulle dø. Heldigvis var kjæresten min såpass tøff at han turde å nærme seg den og prøvde å slå den med en avis. Men da hoppa bare edderkoppen unna og begynte å løpe nedover veggen og ned i en krok. Det ble starten på en lang og intens jakt etter det som virket som en ganske smart edderkopp. Da han til slutt fant den, måtte han slå den FEM ganger før den var død. Æsj.. Det var en fryktelig opplevelse. Også var det edderkoppguff ut over hele gulvet.
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #32 Skrevet 7. juni 2006 Det er det værste jeg har hørt!!!!!!!! også "hoppet" den til siden!!??? Se det for meg. satans dyr!!!!
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #33 Skrevet 7. juni 2006 Det er det værste jeg har hørt!!!!!!!! også "hoppet" den til siden!!??? Se det for meg. satans dyr!!!! ← Du begynner å skjønne nå hvor farlige og ondskapsfulle de er? Du kan faktisk ikke snu ryggen til en for da vet du ikke hva som skjer... *trippel grøss*
Cuba Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #34 Skrevet 7. juni 2006 Det er det værste jeg har hørt!!!!!!!! også "hoppet" den til siden!!??? Se det for meg. satans dyr!!!! ← Akkuat det jeg tenkte også!! Og når de blir "smarte" også og får "overnaturlige" krefter!!
Cuba Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #35 Skrevet 7. juni 2006 Du begynner å skjønne nå hvor farlige og ondskapsfulle de er? Du kan faktisk ikke snu ryggen til en for da vet du ikke hva som skjer... *trippel grøss* ← Nei, vet det! I går når den sto på gulvet og jeg snudde meg etterpå igjen var den helt bort! Hvor f...(!!) gjør de av seg?? Titta overalt etter den jeg! Spiser de støv forresten? Har for meg det jeg.. at de lever på støv! Sikkert som sukkerspinn for oss! Hehe.. Hm.. spiser de maurer? Jeg har hatt litt problemer med maurer ved kjøkkenet. De er nesten borte nå, men kommer en tuslende nå og da.. Håper ikke de spiser dem. De kan jeg ta..
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #36 Skrevet 7. juni 2006 Ok, dere har ikke hørt det værste: Sitter på kontoret, en varm augustdag i fjor. Det er fredag og alle er slitne .. men vi jobber bra *spente på helgen* (ser dere den litt koselige fredagsstemmningen??) Men stemningen skifter plutselig brått. Jeg aner bare fryd da jeg brått i venstre øyekrok for øye på en svart skygge som løper rett inntil ansiktet på meg :icon_surprised: jeg skriker til ; dette må være en edderkopp!! jeg hopper verdens lengst hopp til siden, helt instinktivt - skriker. Og da jeg faktisk kan se det lille dyret fire seg ned fra taket på slutten av en TYKK edderkoppsnor stivner jeg bokstavelig av skrekk - jeg hadde vært centimeter unna å få det lille krypet mitt i fleisen, eller enda værre; rett i hodet!!! Se for dere hånden på hodet som prøver å fange det som kryper der - skrekken du kjenner da du føler den lille edderkoppkroppen mellom fingrene. Eller angsten da den flyr bort - nedover nakken, under gensern; på kroppen din!! Aaaaaaaaaaaangst!
Jens Skrevet 7. juni 2006 #37 Skrevet 7. juni 2006 Da jeg var i Thailand, fant jeg en hvit tjukk diger ederkopp under sengen min!!!!! Satt på do med beina opp og lommelykt resten av natten..............
Gilette Skrevet 7. juni 2006 #38 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Jeg har det på samme måte. Jeg legger meg ikke til å sove hvis jeg ser det er en inne i min leilighet. Problemet er hvis jeg er alene så klarer jeg ikke å drepe den heller, for å nærme meg en edderkopp er faktisk umulig. En gang så støvsugde jeg opp edderkoppen, og etter en stund men masse fantasier om at den levde inni der og la egg, så måtte jeg ut i containeren og hive støvsugeren. Jeg klarte menlig ikke bare å ta ut posen og hive den. Velkommen til de sykes verden!! ← Har samme problemet! Er så redd edderkopper at det er på grensen til komisk.. Om det er en edderkopp i leiligheta mi blir jeg bare stående å nistirre på den og klarer ikke å drepe den. Blir gjennomsvett og pulsen nærmer seg max. Jo lengre jeg blir stående slik med papiret som skal bli dens død i handa så begynner tankene å spinne mer og mer. Tenker at den sitter der og planlegger rømningsvei ned igjennom genserarma mi eller ennå verre - en hevnaksjon En gang ringte jeg faktisk opp til husverten slik at han måtte komme å drepe en edderkopp.. (sto kanskje ikke beskrevet i kontrakten ) Endret 7. juni 2006 av Gilette
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #39 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har verdens verste edderkopphistorie. Jeg blir kvalm av å tenke på den. I korte trekk så var det en av de største "kloakk"koppene (kalles det blant mine alierte) dere kan tenke dere. Jeg så den i øyekroken fordi den beveget seg. Og den befant seg på brystet på fleeseanorakken min!!! Tenk det. Jeg måtte dra jakka over hodet!!! Og jeg har langt hår!!!! Det er det verste jeg har opplevd. Jeg skreik som om jeg hadde øksemordenens verste fiende etter meg. Samboeren min holdt på å "klappe" til meg for han skjønte ikke annet an at jeg hadde mistet vettet og hadde vippet forbi hysterisk tilstanden. Etterpå fant jeg ikke svinet, så sambo og jeg måtte sitte oppe til den dukket opp. Jeg så den noen timer senere i øyekroken når den sneik seg forbi oppvaskmaskinen på kjøkkenet (1. møtet var på badet). Når sambo så den forsto han min reaksjon. Han som ikke er redd jævlene måtte kaste en bok på den og han kastet liket (godt surret inn i tørkepapir) i do for sikkerhetsskyld. Det var den kjipeste han noengang hadde sett og han har sett mange når han jobbet i vannverket (så dem i kloaken).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå