Gjest flau.... Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Hei hei! Jeg er så flau. Jeg kom hjem fra jobb og fant kattespor i sneen (ja det SNER HER )som var over veien min jentepus bruker alltid å holde seg innen området HAVEN Der har jeg tilogmed skiltert med IKKE GÅ UT AV HAVEN og illustrasjoner både menneskebarn og katter forstå med en bilde av katt som går ut av haveporten med en X over. Den holder seg alltid i haven. Men så ser jeg fotpotspor utenfor ved veien og da blir jeg så skuffet. At det er noen andre matmor/katter enn meg liksom.... for den kjenner ingen adnre får ikke lov å bli klappet av fremmede da det er en veldig dyr katt og kattemat er så dyrt Hva skal jeg gjøre? Gjorde jeg rett i å kjefte på naboen? Jeg tror det var dit kattemor skulle.....
shi Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Du gjorde helt rett i å kjefte på naboen. H*n er trolldomskyndig og har fortryllet katten din til å ignorere skiltet i hagen. H*n lokker med melk og fisk og kjøtt og annet kattegodt bare for å gjøre deg sjalu! Eneste midlet er å stenge katten inne i et bur i 12 netter hvor du går går rundt buret mot klokka under fullmåne og synger "Lille pusekatt, hvor har du vært?" 12x12 ganger.
Jaya Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Er du nå sikker på at katten din kan lese? ← Det er da ikke så farlig om katten kan lese eller ikke, hun har jo laget tegning for å illustrere forbudet også.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Du var ganske ubetenksom. Tenk om pusen slutter å spise hos naboen? Du sparer jo masse penger til dyr kattemat dersom pusen spiser hos andre. Tenk så dum naboen er som bruker penger på din pus!
yvoesp Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 Det er da ikke så farlig om katten kan lese eller ikke, hun har jo laget tegning for å illustrere forbudet også. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå