Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #21 Skrevet 8. juni 2006 Som jeg sa til mora mi da hun fortalte at gamle klassekamerater hadde ringt henne for å få adressa mi: Hvorfor skal jeg dra på fest med dem nå, når de ikke ville være sammen med meg da vi gikk på skolen? Så nei takk, jeg kommer ikke til å delta. Og det ingenting galt med meg, jeg er vellykket og har ingenting å skjemmes over.
Ottine Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #22 Skrevet 8. juni 2006 Det vil nok alltid være noen som dessverre - på ulike måter - IKKE har noen særlig gode minner fra skolen. Skjønner godt at det da blir helt feil å dra på gjenforeningsfester, det må være lite lystbetont.
Gjest Varg-Menja Skrevet 8. juni 2006 #23 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har vært på noen sånne, og kommer neppe til å dra igjen. Som regel blir det en patetisk affære, hvor folk drikker seg dritings å forsøker å gjenskape noe de har mistet for lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #24 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har vært på to, ungdomsskolen og videregående. Ungdomskole gjenforeningen var super, alle koste seg. Bare hygge over god mat og drikke. Videregående gjenforeningen var pyton. Vi måtte alle under middagen fortelle hva vi hadde gjort de siste fem årene og hva vi gjorde nå. Jeg hater det. Særlig når du gikk i en klasse med masse skolelys som studerer ditt og datt, men ingen vet hva de skal bli. DU blir sett ned på fordi du har valgt å jobbe. SYns det blir for dumt. SKal aldri mer på noe gjenforening med den klassen. JEg dro hjem etter middagen.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #25 Skrevet 8. juni 2006 Sånne fester forbigår i stillhet for min del. Det blir ofte sånn "Åja, nå må vi mimre om gode gamle dager og ha det SÅ morsomt."
Viviwoom Skrevet 8. juni 2006 #26 Skrevet 8. juni 2006 Huff, sånne greier har jeg aldri orket å delta på. Hvis de hadde hatt gjenforeningsfest fra videregående, så kunne det kanskje ha vært artig, men ikke ellers. Det er jo ingen som er den samme som de var på ungdoms- og barneskolen (forhåpentligvis ), så det blir uansett bare et rom fullt av fremmede mennesker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå