Hermione Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Nokon som har eit godt forslag til ein gave eg kan gi til dagmammaen når dottera mi skal slutte der? Ho har vore dagmamma for Malin i snart eit år og vi har vore veldig fornøgd med ho. Syns liksom ein blomst blir litt for kjipt....
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg fikk et nydelig smykke og et rørende brev fra foreldrene til en jeg var dagmamma for, det var UTROLIG hyggelig!
Miss Marple Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Eller et bilde/personlig hilsen og et gavekort på aromaterapi, hudpleie eller lignende?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Jeg synest ikke du skal gi et innrammet bilde, hva om alle dagmamma-barna ga henne det? Da ville det jo blitt en del bilder etterhvert, som sannsynligvis ville blitt lagt til side. Dersom du har noen koselige bilder kan du jo sette de inn i et album, og skrive noen koselige tekster? Det finnes albumer med plass til 10-12 bilder som er helt perfekte til sånt. Hva med en sølvskje e.l.? med en gravert hilsen fra datteren din? Personlig mener jeg at alle slike gaver skal være ting som tar liten plass, og som ikke forventes av mottaker skal ha stående fremme. Gavekort på aromaterapi (eller en annen tjeneste) er jo perfekt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå