Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå skjer det igjen, timelistene er enda ikke godkjente fordi arbeidsgiver er på ferie og kontaktpersonen i adecco ikke har gjort det enda, nå vil jeg ikke få lønn når jeg skal igjen, har skjedd før og hva kan jeg gjøre med det?

Er fryktelig irriterende, og jeg trenger jo pengene..

Har mast 2 ganger alt

Skrevet

Mas mer eller skaff deg et nytt vikarbyrå :)

Gjest Gjest
Skrevet

Be om forskudd på lønn, så får du det utbetalt så snart som mulig istedet for å måtte vente til neste lønning.

Gjest Gjest
Skrevet
Mas mer eller skaff deg et nytt vikarbyrå :)

Tja, er i et halvårs vikariat så jeg vil ikke bytte, har mulighet for fast ansettelse etter 6 mnd. Tjener 130 kr timen også, hos andre vikarnyråer ville jeg tjent noe mindre.

Gjest Gjest
Skrevet
Be om forskudd på lønn, så får du det utbetalt så snart som mulig istedet for å måtte vente til neste lønning.

Å jeg har mast kan du tro, og forskudd på lønn skaper bare tull med lønnsslipper osv Dessuten, må alikavel vente til tidligst tirsdag før lønna kommer, og jeg hadde regna med den på fredag.-(

Kan de bare drite i å godkjenne timelistene innen fristen, når jeg enda har ringt 2 ganger og mast..???

Gjest Gjest
Skrevet

De kan ikke bare drite i det nei, her har nok både konsulenten din og sjefen vært sløve. Normalt sett skal det gå greit å få forskudd på lønn, du trenger ikke særlig god grunn uansett, men man er jo avhengig av konsulenten. kan være vanskelig å bytte konsultent også, for hver konsulent har jo ansvar for "sine" firmaer, men om det er helt håpløst syns jeg du skal klage på konsulenten. Vet ikke til hvem, men det kan kanksje stå på nettsidene?

Noen konsulenter er bare helt håpløse, jeg kjenner til det der selv, man føler seg helt prisgitt dem og det er ikke morsomt når konsulenten oppfører seg som dement. Det du KAN gjøre, vet ikke om det hjelper, er å ringe og snakke med en av kollegene på samme avdeling, kanksje de kan pushe din konsulent til å ta deg i nakken.

Er det forresten i Oslo du jobber? (har erfaring med en håpløs en i Oslo selv nemlig)

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten, leverer du timelister på nett? Neste gang den som skal godkjenne er på ferie, om ingen andre har tilgang til å godkjenne, kan du kanksje levere på papir? Da kan hvem som helst (nesten) på jobben din skrive under.

Skrevet

Min mann har vært litt treg med timelesiten men likevel fått lønn som han skal annen hver fredag. (adecco i universitetsgaten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...