Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia !

Jeg har lyst til å prøve den der øyenskygge trenden hvor man bruker øyenskygger i fargetonene kopper, gull, korall. Har sett at kjendisene i hollywood bruker mye disse fargene og tenkte å teste dem ut på meg selv :)

Noen som bruker disse fargetonene? og i hvilke kobinasjoner?

og hvilke merker er bra?

klem

Mocci

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gerlain sigle øyenskygger har fine farger i kopper og lignende.

Men jeg leter også etter en fin øynskygge i gull...

Skrevet

Jeg har to øyenskygger i gulltoner som er veldig fornøyd med, og trygt kan anbefale. De er fra Artdeco og nr. 101 og 17. Den ene er kanskje litt mer kopperfarget enn den andre, litt mørkere.

Gjest Gjest
Skrevet

Artdeco har også korallfarget! lette lenge etter det for et par år siden.. De har veldig mange farger å velge mellom, så hvis du går til en forhandler finner du sikkert alle du leter etter:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem er det som forhandler Artdeco?

Gjest Gjest
Skrevet

Chanel har palletter med fire øyenskygger i som er veldig flotte! Min favoritt er spices. Her kan du se at guerlain har en i koral, menhar ikke sett den på nært hold da http://www.strawberrynet.com/productDetail...=41391&goChar=G

Ellers har jeg en nydelig bronse/gull farget øyenskygge fra et merke som heter Lorac, men den er kjøpt i Paris.

Skrevet

YSL har noen kjempefine doble skygger...

Og Chanels liquid øyenskygge i gull er min favoritt for tiden...

Skrevet

Jeg har en fra Lancome Color Design. Nummer 503 Precious copper. Den er helt nydelig. Verd å sjekke ut. Kostet 130 kr på parfymeri.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem er det som forhandler Artdeco?

Noen cubus butikker også! Ihvertfall den på carl johan i Oslo..:)

Gjest Gjest
Skrevet

masse prøver av id mineral shadows på colorfulsprinkles.cim

true gold er fin dawn og mange flere 3,5 dollar pr stk.

Gjest Gjest
Skrevet

Ta deg en tur innpå www.purelux.com også, og bestill deg prøver på øyenskygger for 1 dollar. Kjempe mange flotte farger, og prøvene er store!

Gjest Gjest_Felina_*
Skrevet

Jeg har en veldig bra i gullfarge fra Lancome, tror den heter Cascade d'or eller noe sånt. Men jeg har hatt den en stund, så det er ikke sikkert den finnes lenger..

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Jeg har et skrin fra Chanel som inneholder de fargene, det heter Stellaires

Endret av KATTAstrofe
Skrevet

Antiqued fra MAC er en fin kobberfarge, ganske mørk.

Gjest Gjest
Skrevet

Chanel har et veldig fint skrin med 4 skimrende øyenskygger i fargene brun, lyserosa, korall og gull/gylden. Det er sånn one-shot-produkt (dvs kommer bare ut denne sesongen) og heter 59 Gold rush. Jeg kjøpte det på taxfreen i går, og er veldig fornøyd. Anbefales! Synes det var litegrann finere enn et annet skrin fra Chanel som jeg også vurderte (Spices). Guerlain hadde også et fint skrin som jeg vurderte, det het touch de brun eller noe sånt.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Shishedio har en kjempefin duo-øyenskygge der den ene er gull og den andre er kobber. Jeg har foretrukket disse fargene på øyenskygge i mange år, og shisheidos er den jeg har vært aller mest fornøyd med! :)

Skrevet

Chanel Les 4 ombres! Kjempe lekkere farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...