mocci Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Heia ! Jeg har lyst til å prøve den der øyenskygge trenden hvor man bruker øyenskygger i fargetonene kopper, gull, korall. Har sett at kjendisene i hollywood bruker mye disse fargene og tenkte å teste dem ut på meg selv Noen som bruker disse fargetonene? og i hvilke kobinasjoner? og hvilke merker er bra? klem Mocci
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Gerlain sigle øyenskygger har fine farger i kopper og lignende. Men jeg leter også etter en fin øynskygge i gull...
Gjest Skya Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har to øyenskygger i gulltoner som er veldig fornøyd med, og trygt kan anbefale. De er fra Artdeco og nr. 101 og 17. Den ene er kanskje litt mer kopperfarget enn den andre, litt mørkere.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Artdeco har også korallfarget! lette lenge etter det for et par år siden.. De har veldig mange farger å velge mellom, så hvis du går til en forhandler finner du sikkert alle du leter etter:)
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Chanel har palletter med fire øyenskygger i som er veldig flotte! Min favoritt er spices. Her kan du se at guerlain har en i koral, menhar ikke sett den på nært hold da http://www.strawberrynet.com/productDetail...=41391&goChar=G Ellers har jeg en nydelig bronse/gull farget øyenskygge fra et merke som heter Lorac, men den er kjøpt i Paris.
Frank Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 YSL har noen kjempefine doble skygger... Og Chanels liquid øyenskygge i gull er min favoritt for tiden...
Little sister Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har en fra Lancome Color Design. Nummer 503 Precious copper. Den er helt nydelig. Verd å sjekke ut. Kostet 130 kr på parfymeri.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Hvem er det som forhandler Artdeco? ← Noen cubus butikker også! Ihvertfall den på carl johan i Oslo..
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 masse prøver av id mineral shadows på colorfulsprinkles.cim true gold er fin dawn og mange flere 3,5 dollar pr stk.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Ta deg en tur innpå www.purelux.com også, og bestill deg prøver på øyenskygger for 1 dollar. Kjempe mange flotte farger, og prøvene er store!
Gjest Gjest_Felina_* Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har en veldig bra i gullfarge fra Lancome, tror den heter Cascade d'or eller noe sånt. Men jeg har hatt den en stund, så det er ikke sikkert den finnes lenger..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg har et skrin fra Chanel som inneholder de fargene, det heter Stellaires Endret 8. juni 2006 av KATTAstrofe
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 Chanel har palletter med fire øyenskygger i som er veldig flotte! Min favoritt er spices. Her kan du se at guerlain har en i koral, menhar ikke sett den på nært hold da http://www.strawberrynet.com/productDetail...=41391&goChar=G ←
Zest Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Antiqued fra MAC er en fin kobberfarge, ganske mørk.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 Chanel har et veldig fint skrin med 4 skimrende øyenskygger i fargene brun, lyserosa, korall og gull/gylden. Det er sånn one-shot-produkt (dvs kommer bare ut denne sesongen) og heter 59 Gold rush. Jeg kjøpte det på taxfreen i går, og er veldig fornøyd. Anbefales! Synes det var litegrann finere enn et annet skrin fra Chanel som jeg også vurderte (Spices). Guerlain hadde også et fint skrin som jeg vurderte, det het touch de brun eller noe sånt.
Gjest LilSweetie Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 Shishedio har en kjempefin duo-øyenskygge der den ene er gull og den andre er kobber. Jeg har foretrukket disse fargene på øyenskygge i mange år, og shisheidos er den jeg har vært aller mest fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå