Yme Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har nemlig et lite problem... Eller, egentlig er det ganske stort! Jeg lider av for stor navleloproduksjon. Har spurt på apoteket, og har fått kremer som liksom skal hjelpe, men til ingen nytte... Har hatt mye problemer med det iløpet a livet. Noen ganger er det tilogmed så mye der at jeg tipper fremover pga vekta! Det er ikke særlig gøy... Var på date en gang når dette skjedde. Jeg skulle reise meg opp, for å gå på do, da jeg plutslig veltet fremover. Mat og drikke spruta overalt og kjolen til han jeg var der med, blei ødlakt pga matsøl og vin. Er det noen av dere som har like overproduktive navlokjærtler som meg? Kansje en søt jente som har samme problemet og forstår hva jeg sliter med?? Det hadde vært litt lettere for meg å treffe en som forsto problemet mitt, for da kunne jeg være litt mer avslappet, noe som da kansje kunne ført videre til noe mer enn bare en date... Min store drøm er å en dag ha en hel familie med masse navlelo og bebiolje! Da hadde jeg storkost meg, å det syns jeg bare er rett og rimelig at jeg skal få lov til for engangs skyld. Takk for meg, og håper det er noen som kan hjelpe
Hu i Svingen Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Min store drøm er å en dag ha en hel familie med masse navlelo og bebiolje! ← Hørte en gang et radioprogram om navlelo (eller, et innslag i et radioprogram var det vel) der en lege forklarte hvorfor man får det. Hans enkle forklaring var at de som har navlelo ligger for mye på sofaen. Når du ligger med klær på vil det samle seg lo i navlen, særlig på menn som har hår rundt den. Så der har du forklaringen din.
loffen Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Mat og drikke spruta overalt og kjolen til han jeg var der med, blei ødlakt pga matsøl og vin. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå