Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 The No Speaka English test Det tar sin tid. Hehe. Her er mine score: Average / Not bad 47% Prodigy Congratulations! You did pretty well. You only missed from 36 to 21 words. There may have been a lot of questions you got wrong because you just never really thought about them before. Take this opportunity to go to dictionary.com and look up the ones you weren't sure about. It could help you brush-up a little on your English skills. If English is not your first language then you did very well. If you have immigrated to the US you are probably already doing better than the average American. Don't forget to rate the test. --- Syns ikke det var så verst da jeg ikke har hatt engelsk siden andre året på videregående.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg kom noen sider avgårde, og så plutselig var den ikke aktiv lenger.. så jeg fikk ikke fullført. Prøvde på nytt, men nei da...
Gjest Thalassa Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Jeg kom noen sider avgårde, og så plutselig var den ikke aktiv lenger.. så jeg fikk ikke fullført. Prøvde på nytt, men nei da... ← samme her når jeg prøvde den i går, så da får det heller være da
Arkana Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Damn fine job! 79% Prodigy You are obviously a well spoken, intelligent individual. You only missed from 20 to 11 words. You're definitely a cut above the majority. You almost certainly have a college degree and if you don't, you probably will do soon. You have a little room for improvement so take this opportunity to look up a few of the words you weren't sure about. Go to dictionary.com and take a gander. I'll bet if you try the test again you'll do better. Don't forget to try out part 2 of this test If English is not your first language and you are overseas, then please immigrate to the US immediately so you can teach our kids how to speak properly. Don't forget to rate the test.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Average / Not bad 66% Prodigy Congratulations! You did pretty well. You only missed from 36 to 21 words. There may have been a lot of questions you got wrong because you just never really thought about them before. Take this opportunity to go to dictionary.com and look up the ones you weren't sure about. It could help you brush-up a little on your English skills. If English is not your first language then you did very well. If you have immigrated to the US you are probably already doing better than the average American. Don't forget to rate the test. Litt for mange ord jeg aldri har sett og hørt før.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Wow, så flinke dere er! Dere som har fått over 50 %, bruker dere engelsk mye?
Gjest mela Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Average / Not bad 62% Prodigy Congratulations! You did pretty well. You only missed from 36 to 21 words.
Tristessa Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Average / Not bad 66% Prodigy Congratulations! You did pretty well. You only missed from 36 to 21 words. There may have been a lot of questions you got wrong because you just never really thought about them before. Take this opportunity to go to dictionary.com and look up the ones you weren't sure about. It could help you brush-up a little on your English skills. If English is not your first language then you did very well. If you have immigrated to the US you are probably already doing better than the average American. Don't forget to rate the test.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Wow, så flinke dere er! Dere som har fått over 50 %, bruker dere engelsk mye? ← Bruker det ikke så mye i det daglige egentlig, men hadde lett for engelsk på skolen og har bodd noen måneder både i Uk og i USA, og selv om det er lenge siden så sitter jo endel av det. Har også bedrevet korrespondanse på engelsk, og lest engelske bøker. Og så har jeg et par engelsktalende venner som jeg har litt kontakt med, og da holdes det sånn nogenlunde ved like, men altså ikke alle disse snåle ordene som det er lett å blande sammen. Begrenset hvor ofte man sitter i dype og infløkte samtaler liksom. Prøver også for det meste å la være og lese teksten på engelske og amerikanske filmer og program.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Buhu Average / Not bad 56% Prodigy Congratulations! You did pretty well. You only missed from 36 to 21 words. There may have been a lot of questions you got wrong because you just never really thought about them before. Take this opportunity to go to dictionary.com and look up the ones you weren't sure about. It could help you brush-up a little on your English skills. If English is not your first language then you did very well. If you have immigrated to the US you are probably already doing better than the average American. Don't forget to rate the test. Jeg som var så flink før!
Arkana Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 Wow, så flinke dere er! Dere som har fått over 50 %, bruker dere engelsk mye? ← Har bodd og studert tre år i England, i tillegg til at foreldrene mine har snakket engelsk hjemme mens jeg vokste opp og så godt som all faglitteratur er på engelsk. Og så bruker jeg engelsk i kontakt med vennene fra studietiden i England.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Jeg som var så flink før! ← Samme her! Har 6'er fra vgs av en eller annen merkelig grunn. (Dronninga av smisk...) Men, men. Jeg vet jeg ikke er dum, jeg. Så da kan det være det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå