JallaJalla Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Har planer om å legge bryllupsreisen til denne byen. Kan noen som har vært i Venezia fortelle litt om hva dere synes om byen ?
Gjest pocoloco Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg elsker Venezia. Har vært i ganske mange byer ettervert i Europa og de fleste blir man liksom ferdig med etter en gang eller to, men Venezia kommer jeg nok til å reise tilbake til gang på gang . Har bare vært der mellom september og april. Har hørt at det er enormt mye folk der om sommeren. Deilig med en bilfri by. Ikke glem å ta en tur til øyene utfor (Burano,Murano o.s.v) Byen er topp romantisk selv om jeg aldri har satt meg i en Gondol.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 toppen av romantikk, da! Desidert deiligste by å besøke som nyforelska!
Gjest Venezia :-D Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Venezia er fantastisk. De som ikke liker seg der må ha hjerter av stein. Men unngå gjerne sommer-rushet ja, og finn bortgjemte plasser langs kanalene (ikke vanskelig). Et tips man gjerne får er at man skal gå seg bort minst en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå