johanne Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har lagt ut dette emne på bryllupsidene også. Men jeg håper kanskje å få mer hjelp her på velvære sidene. Jeg har et par sølvsko som jeg skal gifte meg i. Problemet er at disse har åpen tå. Og jeg har jo hofteholder og har lyst til å bruke strømper i skoene. Men finnes det strømper som passer i slike sko?? det er jo ikke spesielt lekkert med en strømpetupp som tyter ut der nede. Har lett hele Kristiansand rundt, men finner ikke noe. Kan noen hjelpe meg??
aline Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 det burde jo finnes, det finnes strømpebukser med sandaltoe, så vil være rimelig sikker på at det finnes strømper med det også. men aner ikke hvor, bruker ikke strømper selv. de har strømpebukser med sandaltoe (de har ikke den forsterkningen på tåpartiet) på lindex her i oslo ihvertfall, har du vært å sett på lindex?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Hvorfor ikke bruke et par hvite tennissokker?? Passer helt sikkert til den hvite kjolen din! Gjerne med rød og sort stripe på.
Millis Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 strømper i åpne sko er en no no... selv med sandaltoe.... Men valget er ditt. Er kjolen veldig laaang skjuler den jo det uansett..
aline Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 det er nå smak og behag da, vet mange som faktisk har helt normal smak i forhold til klær som synes det er helt ok med sandaltoestrømper i sandaler. og også som synes det er penere med strømper til pent en uten. men nå har det jo kommet strømpebukse på sprayboks da, kanskje det er tingen? selv om ts ikke får brukt strømpeholderne da.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Ang strømpebukse på boks- jeg leste i en eller annen test at det kan farge av. Kanskje ikke en risiko som er verdt å ta med brudekjolen mener jeg... Det går an å finne veldig fine sandaltoe strømpebukser- særlig hvis du ser på litt dyrere merker.
johanne Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2006 Takk for svar. Men når dere sier sandal toe, mener dere strømper uten forsterkning på tåa?? JEg må innrømme at dette skovalget ikke var helt gjennomtenkt, det skjønner jeg nå. Men nå blir det litt sent å forandre alt bare på grunn av strømpene. Kjolen er lang den, men tåtuppen må jo stikke frem litt så jeg kan gå i denne kjolen. Jeg må innrømme at jeg ikke syns det er så veldig fint med en strømpetupp ut av sandaler, men på en annen side så er det jo mest behaglig og penest med strømper.
aline Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Men når dere sier sandal toe, mener dere strømper uten forsterkning på tåa?? ← ja.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker ofte strømper i sandaler og med sandaltoe finner du mange fine her www.secretsinlace.com kjøpt mye der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå