Gå til innhold

På wc den store dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på min lange kjole (langt slep ) ser jeg for meg trøbbel og jobbing for å komme på do..

Må vel ha hjelp der inne tenker jeg :sjenert:

Skal ha korsett men vurderer å kvitte meg med strømpeholdersnorene, bruke stay-ups..

Hva gjør dere andre den dagen ?

Skulle vært mann!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det problemet friskt i minnet............. Stedet der vi holdt bryllup hadde små båser på toalettet. Kom meg altså ikke inn med hele kjolen slik at jeg kunne lukke døren. Hadde også problem med å løfte opp alle lagene og å snu meg på på do.l SÅ løsningen for meg ble å sette meg bak fram på do......... Hehehehe utrolig nok eneste måten for meg å få det til. Kan si det slik at det ble FÅ do besøk!!

Skrevet

Ser problemet, og er redd jeg kommer til å slite med det samme....

Har ellers hørt rykter om at det kan være greit å ta trusa utenpå strømpesnorene om du skal ha korsett ;) Det sparer deg ihvertfall for ett problem.

Skrevet

Jeg løste problemet ved å slepe mannen min med meg på do :ler:

Skrevet

Jeg hadde med min forlover som hjelper. Det gikk fint det.

Skrevet

Jepp. Trusa utenpå strømpeholderne, eller stay-ups istede er nok hete tips.

Eller kanskje truseløs.... :sjarmor:

Min forlover og jeg øvde på dogåing før den store dagen, for jeg hadde ikke klart det uten hjelp. Da den store dagen kom gikke jeg ikke på do i det hele tatt etter at kjolen var på. Dette var ikke bevisst fra min side, jeg var nok bare litt for opptatt den dagen....

Skrevet

Hehe, jeg har vært "do-hjelper" i flere bryllup, og det er helt klart en av grunnene til at jeg ikke drømmer om stooor kjole med masse stæsj.... :ler: Jeg liker å ordne meg selv på do. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har fått et tips om å sitte bak frem, og det funker helt fint det. Jepp, jeg har prøvd. Mamma sto bak og holdt slepet, og hun holdt på å le seg ihjel!

Med stay-ups kan du enten dra trusa til side (om du har ei slik truse da) eller snike den av deg under kjolen før du setter deg. Hjelper er vel praktisk, jeg skal alliere meg med forloveren min. Hun mener at et fotoapparat må til, jeg gleder meg til å se de bildene ja :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Har du glidelås på kjolen er det jo bare å dra den ned, hoppe ut av kjolen, gå på do, hoppe inn i kjolen igjen og opp med glidelåsen.

Vet at en bekjent gjorde dette, og det funka veldig fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er USEXY med trusa uten på strømpeholderen!!! Problemet er antagelig at dere drar strømpene ALT for langt opp og strammer til. Det er feil! Strømpene skal gå til ca litt under midten på låret, og holderen skal ikke strammes så mye at det blir vanskelig å sitte, gå på do etc. Den ene holderen er foran, den andre, som enkelte setter rett bak, skal litt ut på siden slik at den ikke strammer når man setter seg.

Gjøres det riktig er det ingen problemer å gå på do med trusa innenfor strømpeholderen.

Forøvrig er mitt tips når det gjelder stor kjole og dogåing, å dra skjørtet til side og fremover slik at man sitter med det "mellom bena" -og be om holdehjelp om man trenger det.

Gjest Gjest
Skrevet

bekymra meg for det ja...

Men d var sbaolutt ikke noe problem- trengte slettes ikke hjelp jeg...

Hadde veldig langt slep og stay ups, ikke strømpeholdere

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke tenk problemer ut av alt. Jeg hadde kjole med langt slep, var overhodet ikke noe problem å gå på do. Samlet alt på sidenog løftet litt opp. Trengte ikke noe hjelp.

Skrevet (endret)

De fleste steder har vel handikaptoalett....

Har selv langt slep, men tror ikke det er noe problem.

Jeg skal tre en plastpose over dohode (tanken) sånn at om kjolen skulle komme borti og det er kondens på den blir den ikke våt.

Så er det jo sånne svære armlener som jeg bare legger slepet over.....

Tror det går fint jeg. :)

Skal foresten ha korsett med strømper til, tar bare trusen på utsiden.... :ler:

Endret av Lykketrollet
Skrevet

Ha, ha, ha!!

Dét har jeg ikke tekt på! -Vi skal ha bryllupet i et gammelt hus med "snurredo" - pluss at badet er VELDIG lite...

Får sy noen "heisesnorer" under skjørtet?? :ler::legrine:

Skrevet

får kanskje trene litt på forhånd ja.

skal jeg greie å gå på do sammen med andre må jeg være veldig full.. (hvis ikke greier jeg ikke å tisse)..

men bak frem på doen var kanskje en ide

Skrevet (endret)

Jeg hadde ingen problemer med det. Jeg festet slepet med en pen brosje etter kirken sånn på siden på hofta. Det ble kjempefint. På do bare vippet jeg opp ringen på underskjørtet bak, så vips kunne jeg gå fint på do alene. Hvis du ikke vil løfte slepet, er det bare å holde det opp og legge det i fanget foran deg når diu går på do. Jeg hadde hørt at dette skulle vcære så vanskelig, men det var ikke det altså ;) Små båser var det her også.

Jeg hadde stay ups :)

Endret av kitekatt
Gjest gjest1
Skrevet

Ikke kult å ha med seg noen på do hvis en er urolig i magen.... Tror jeg hadde hoppet ut av kjolen jeg da.

Skrevet (endret)

Jeg skal ha strømpeholdere, og har testet ut dette på forhånd :) Det gikk helt fint å dra ned strømpeholderen sammen med trusen, så ingen grunn til bekymring der! Har ikke tenkt så mye på slepet, men regner med jeg kan ha det i fanget slik som Kitekatt beskriver.

Endret av Netten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...