Gjest Soldier Skrevet 8. juni 2006 #121 Skrevet 8. juni 2006 Enn hvis begge var rene, hvilken hadde du foretrukket da? ← Jeg syns vel generelt at en en liten trekant er veldig feminint og fint, men har vel ikke noe i mot at noen har valgt å ta alt håret. Kvinnen/personen som sådan, er vel det man faller for, ikke kjønnsorganet isolert sett. Men under "ellers like vilkår", så "trives" jeg nok best med de som har spart litt av håret. Mulig det er tilfeldig, men må i ærlighetens navn si at jeg har registrert at de jentene som har litt hår på musa, ofte også er litt mer intelligente, trygge i sin personlighet, og har mer utviklet humor, og dyktige i jobben sin. Men for all del, det kan være tilfeldig.
Gjest *Frida* Skrevet 8. juni 2006 #122 Skrevet 8. juni 2006 Mulig det er tilfeldig, men må i ærlighetens navn si at jeg har registrert at de jentene som har litt hår på musa, ofte også er litt mer intelligente, trygge i sin personlighet, og har mer utviklet humor, og dyktige i jobben sin. Men for all del, det kan være tilfeldig. ← Eg trur eg ler meg skakk! Trur me seie at det er tilfeldig, eg, eller hur?
Cuba Skrevet 8. juni 2006 #123 Skrevet 8. juni 2006 Eg trur eg ler meg skakk! Trur me seie at det er tilfeldig, eg, eller hur? ← TROR jeg signerer denne ja! Uten videre kommentar..
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #124 Skrevet 8. juni 2006 Men jeg kan skjønne ideen, nemlig at det er flere kvinner med litt flere år og litt mer erfaring på baken, som gir blanke i "standarden". Så sånn sett er det ikke helt på jordet ← Hvor gammel er du da? Sånn type 40?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #125 Skrevet 8. juni 2006 Hvor gammel er du da? Sånn type 40? ← Nigo-san kan sikkert svare for det selv, men hvorfor i all verden spør du om det? Hvorfor finner du et slikt spørsmål relevant?
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 8. juni 2006 #126 Skrevet 8. juni 2006 Nigo-san kan sikkert svare for det selv, men hvorfor i all verden spør du om det? Hvorfor finner du et slikt spørsmål relevant? ← Det lurer jeg også på... kan ikke si jeg ser den store relevansen her Men for å imøtegå SexyCs litt nedlatende påstand (hun mener vel at jeg er inhabil fordi jeg er gammel da, nemlig)...- så er jeg ca 28.
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #127 Skrevet 8. juni 2006 Det lurer jeg også på... kan ikke si jeg ser den store relevansen her Men for å imøtegå SexyCs litt nedlatende påstand (hun mener vel at jeg er inhabil fordi jeg er gammel da, nemlig)...- så er jeg ca 28. ← Å ja. Nei, jeg trodde du var litt oppi årene, siden du skrev at du hadde flere år på baken. Da fikk jeg forestillinger om kort hår (på hodet), brunkrem i fleng og en svær skog der nede. Dere "oppi årene" er sikkert ikke vandt til intimbarbering... Derfor.
Hu i Svingen Skrevet 9. juni 2006 #128 Skrevet 9. juni 2006 Normal/unormal/fraværende/avvikende kjønnsfrisering er da virkelig en ting som ikke plager andre? Alt kan diskuteres ja...
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #129 Skrevet 9. juni 2006 Så hvis jeg lar horet grå vilt så får jeg en strålende personlighet?
Gjest allium Skrevet 9. juni 2006 #130 Skrevet 9. juni 2006 Dere "oppi årene" er sikkert ikke vandt til intimbarbering... Derfor. ← Nettopp. Og hva sier det deg? Kanskje det ringer noen bjeller om at dette er et motefenomen? Hvis det er noe man finner på "helt av seg selv" fordi det er så "mye mer behagelig", hvorfor er ikke "de oppi årene" vant til det også?
Cuba Skrevet 9. juni 2006 #131 Skrevet 9. juni 2006 Nå begynner jeg å bli lei denne debatten! Ikke kom her å si at det ikke er en motesak! Mulig mange alltid kommer til å ha det, uansett hvor umoderne og "stygt" det skulle bli! Men det er først og fremst så utbredt som det er nettopp på grunn av moten! Nekter å tro noe annet!!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #132 Skrevet 9. juni 2006 Å ja. Nei, jeg trodde du var litt oppi årene, siden du skrev at du hadde flere år på baken. Da fikk jeg forestillinger om kort hår (på hodet), brunkrem i fleng og en svær skog der nede. Dere "oppi årene" er sikkert ikke vandt til intimbarbering... Derfor. ← Her fikk vi nok et bevis på hvor sterkt moteaspektet er knyttet til helt glattbarbert.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #133 Skrevet 9. juni 2006 Dere "oppi årene" er sikkert ikke vandt til intimbarbering... Derfor. Ble bare litt nyskjerrig! Hvor gammel er man når man er oppe i årene???
Cuba Skrevet 9. juni 2006 #134 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ble bare litt nyskjerrig! Hvor gammel er man når man er oppe i årene??? ← Jeg er 20 og når noen sier "han er litt oppi årene" så tenker jeg rundt 50-80 ca! Nei, retter til 70! Endret 9. juni 2006 av Cuba
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #135 Skrevet 9. juni 2006 Juhu! Før vi fant opp klærne brukte ingen det heller. Skal vi bare kutte ut det også, for å være så jævla unike? og ikke følge moten?
T.S Skrevet 9. juni 2006 #136 Skrevet 9. juni 2006 Nå begynner jeg å bli lei denne debatten! Ikke kom her å si at det ikke er en motesak! Mulig mange alltid kommer til å ha det, uansett hvor umoderne og "stygt" det skulle bli! Men det er først og fremst så utbredt som det er nettopp på grunn av moten! Nekter å tro noe annet!! ← Det aller aller meste mht idealer har med mote å gjøre. Også kropp. Men det gjør ikke noe feil av den grunn.
Gjest allium Skrevet 9. juni 2006 #137 Skrevet 9. juni 2006 Juhu! Før vi fant opp klærne brukte ingen det heller. Skal vi bare kutte ut det også, for å være så jævla unike? og ikke følge moten? ← Nei, det er jo det jeg sier. Det er ikke noe galt i å følge moten! Men ikke kom og fortell meg at du velger akkurat de klærne du velger "helt av deg selv" og "uten påvirkning av moten". En eller annen mote er vi alle påvirket av.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #138 Skrevet 9. juni 2006 Men ikke kom og fortell meg at du velger akkurat de klærne du velger "helt av deg selv" og "uten påvirkning av moten". En eller annen mote er vi alle påvirket av. Jeg gjør! Kan ikke si at dongeri er no særlig mote akrat,slenger på en kjedelig genser/overdel så er jeg kledd. Trives godt med det,mulig det er bare meg som er kjedelig i klesveien men inge skal komme og si hvordan jeg skal kle meg
Snasen Skrevet 9. juni 2006 #139 Skrevet 9. juni 2006 Nettopp. Og hva sier det deg? Kanskje det ringer noen bjeller om at dette er et motefenomen? Hvis det er noe man finner på "helt av seg selv" fordi det er så "mye mer behagelig", hvorfor er ikke "de oppi årene" vant til det også? ← ikke nødvendigvis. det kan være vi tar etter muslimene. de har da holdt på med det i mange tusen år.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #140 Skrevet 9. juni 2006 Nei, det er jo det jeg sier. Det er ikke noe galt i å følge moten! Men ikke kom og fortell meg at du velger akkurat de klærne du velger "helt av deg selv" og "uten påvirkning av moten". En eller annen mote er vi alle påvirket av. ← Jeg kler meg nok etter hvordan jeg vil ja. Skjønner ikke hvorfor en må settes i bås?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå