punktom Skrevet 8. juni 2006 #101 Skrevet 8. juni 2006 Fascinerende hvor engasjert det norske folk er i andres underliv.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #102 Skrevet 8. juni 2006 For enkelte må hele tiden prøve og prakke på deg sine meninger og idealer, her inne er det ikke så veldig lurt og ha egne meninger og ideer. ← Ja, ikke sant. Dere sier jo rett ut at sånne som meg (som ikke barberer) er både stygge og eke! Det må jo være det dere mener siden kjønnshår er så ekkelt og stygt? Jeg har aldri sagt at jeg synes de som barberer seg er stygge og ekle! Det er det som prvoserer meg...
punktom Skrevet 8. juni 2006 #103 Skrevet 8. juni 2006 Ja, ikke sant. Dere sier jo rett ut at sånne som meg (som ikke barberer) er både stygge og eke! Det må jo være det dere mener siden kjønnshår er så ekkelt og stygt? Jeg har aldri sagt at jeg synes de som barberer seg er stygge og ekle! Det er det som prvoserer meg... ← I denne tråden har folk først og fremst pratet om hvorfor de barberer seg, og hva det har å si for dem. Det er få (hvis noen? har ikke orket å lest de siste sidene) som har nevnt at de sier det er stygt på andre. Bortsett fra gutta og jentene som klager på barberte jenter.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #104 Skrevet 8. juni 2006 I denne tråden har folk først og fremst pratet om hvorfor de barberer seg, og hva det har å si for dem. Det er få (hvis noen? har ikke orket å lest de siste sidene) som har nevnt at de sier det er stygt på andre. Bortsett fra gutta og jentene som klager på barberte jenter. ← Med uttalelser som går på at ingen gutter liker jenter med kjønnshår (som flere her har uttalt) så er det vel i stor grad andre enn en selv man prater om? Og at kjønnshår er ekkelt, det er vel ikke en selv man prater om da heller, siden de som sier det er barberte. Folk er fordomsfulle!!! ER ikke noe bedre dem som rakker ned på de som er barberte. Men som regel er det mindretallet som liksom er helt utenfor - altså slike som meg som har litt dusk. Har sett blikkene deres (enkelte kommer sågar med kommentarer).
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #106 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er ikke glatt barbert der nede, har selvfølgelig prøvd men syns det så rart ut. Å trimme bikinilinja er et must, det er stygt med hår utenfor! Dere som kun tar utenfor bikinitrusa, barberer dere kjønnsleppene eller lar det gro der? For det syns jeg er jævlig! Trengs ikke fler ord enn dette: mensen ← Jeg bruker bare tamponger og dusjer og vasker meg ofte. Er enig med deg at det ville vært ekkelt med blod og hår i skjønn forening! Bruker bind om natta men dusjer jo når jeg står opp.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #107 Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde altså hår før jeg turte å bruke tamponger. Husker det størkede håret jeg kunne gni sammen med fingrene så drysset det tørket blod av! Ja jeg gjør dette for å tenne nettopp DERE, kjære hårelskende menn
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #108 Skrevet 8. juni 2006 Må bare si at jeg er enig med TS. Serdeles med utsanget om pedofili. er sel ikke HELT hoppende glad for glattbarbert. men har heller ikke sansen for Amasonas der nede da. en anne ting TS har helt rett i "MANGEN MENN ER MER INTERESSERT I HVA SOM ER UNDER BELTESTEDET, ENN HVA BRYSTSTØRRELSEN ER" noe endel menn og gutter beklageligvis ikke tør innrømme jeg f.eks synes ikke det er vakkert med bryster som har så mye silikon i seg at de er fremtidens Ekkofisk felt ei heller så synes jeg det er vakkert med noe overnaturlig svært. kvinne brystene er som regel finest slik de var skapt til og være fra begynnelsen av (med få unntak) du er født med en kropp hvorfor skal man nødvendigvis være nødt til og endre ting som man ikke trenger (Noen trenger det vel og merke men disse er i svært fåtall brystkreft, haraskår osv...) Plastisk kirurgi grunnet Psykisk helse er feil. når det gjelder barbering så husk på en ting man har dotten der av en grunn. leser at man usetter seg for infeksjonsfare osv ved totalbarbering men som sagt/ment for mye eller for lite er like galt takker TS for innlegget "MOT ER OG STÅ FOR HVA MAN MENER OG FORSVARE SITT SYNSPUNKT, SAMTIDIG SOM MAN KAN INNRØMME EGNE FEIL & UTILSTREKKELIGHETER"
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #109 Skrevet 8. juni 2006 Kvitt deg med kompleksene, jente. ← Jeg har ikke komplekser, da har du ikke lest innnlegget mitt godt nok. Jeg synes det er pent både med frisert dusk og glatt. Velger dusk fordi jeg synes det kler meg best, dessuten liker jeg forandring på alle områder i livet - kjeder meg fort... Det jeg ikke skjønner er at dere som barberer dere synes jeg er så ekkel med min dott! Jeg synes ikke dere er ekle! Er et generelt åpent og fordomsfritt menneske, og noe av det som forundrer meg mest her i verden er hvor fordomsfulle mange mennesker er, og på hvilke spinkle grunnlag de er det. Kan egentlig ikke si at jeg kommer på noe som er naturlig ved kroppen vår som ekler meg, og forstår meg ganske enkelt ikke på all æsjinga over ting som er naturlig ved kroppen vår. Så komplekser - nei. Forsto du meg bedre nå Towelie?
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #110 Skrevet 8. juni 2006 "Men som regel er det mindretallet som liksom er helt utenfor - altså slike som meg som har litt dusk. Har sett blikkene deres (enkelte kommer sågar med kommentarer)." Pluss at du engasjerer deg. Jeg trodde det var pga komplekser. Beklager hvis ikke
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #111 Skrevet 8. juni 2006 "Men som regel er det mindretallet som liksom er helt utenfor - altså slike som meg som har litt dusk. Har sett blikkene deres (enkelte kommer sågar med kommentarer)." Pluss at du engasjerer deg. Jeg trodde det var pga komplekser. Beklager hvis ikke ← Er ikke så flink til å uttrykke meg alltid da. Jeg mente vel at ifølge dere er jeg som ikke hadde barbert meg akkurat da (sjelden jeg følefor det) helt utenfor og meget ekkel. Hadde jeg hatt komplekser kunne jeg jo kjapt barbert meg og ligna alle andre. Det er jo dere som reagerer - ikke jeg. Om jeg skrev at jeg merker blikk og kommentarer- ja- men jeg har da aldri brydd meg en døyt om det. Men som sagt, det forundrer meg. Hvorfor gidder dere å bruke så mye energi på å synes ting er ekle? Forstår IKKE hvorfor så mange ekler seg over naturlige ting ved kroppen sin. Er ikke det veldig rart da, når man tenker seg om? Er det noe man vokser av seg?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #112 Skrevet 8. juni 2006 I denne tråden har folk først og fremst pratet om hvorfor de barberer seg, og hva det har å si for dem. Det er få (hvis noen? har ikke orket å lest de siste sidene) som har nevnt at de sier det er stygt på andre. Bortsett fra gutta og jentene som klager på barberte jenter. ← Men ærlig talt, hvis noen sier "Jeg barberer meg for å føle meg ren" så insinuerer jo vedkommende at hvis man har hår er man skitten....
Gjest d'Arc Skrevet 8. juni 2006 #113 Skrevet 8. juni 2006 Hør her. Hvis jeg ikke barberer meg så legger det seg masse flass mellom håra der nede som klør noe inni hampen. Jeg barberer kun for min egen del.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #114 Skrevet 8. juni 2006 Hør her. Hvis jeg ikke barberer meg så legger det seg masse flass mellom håra der nede som klør noe inni hampen. Jeg barberer kun for min egen del. ← Flass på musa?? For all del fortsett og barber deg, men hva med en tur til hudlege problemet? DEt er ikke normalt med kløende flass der nede. Psoriasis kanskje?
Gjest d'Arc Skrevet 8. juni 2006 #115 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Ta det med ro. Det er ikke så ille. Jeg overdrev vel litt.. mye. Men ja, det flasser noen ganger nedi der og da klør det, så jeg synes det er best uten så mye hår der nede. Endret 8. juni 2006 av d'Arc
punktom Skrevet 8. juni 2006 #116 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Men ærlig talt, hvis noen sier "Jeg barberer meg for å føle meg ren" så insinuerer jo vedkommende at hvis man har hår er man skitten.... ← Og noen må dusje ti ganger om dagen for å føle seg ren eller bruke en spesiell såpe. Men det er sjeldent de synes andre er skitne selv om de ikke gjør det. Mange kvinner føler seg for eksempel stygge uten sminke, men betyr det at de samme kvinnene synes alle andre kvinner som ikke sminker seg er stygge? Selv føler jeg meg sterk når jeg tar tran. Men slapp av: selv om du ikke tar tran så betyr ikke det at jeg mener du er svak. Endret 8. juni 2006 av punktom
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #117 Skrevet 8. juni 2006 Ta det med ro. Det er ikke så ille. Jeg overdrev vel litt.. mye. ← Det er jo følgene av at man desperat må legitimere at man følger den helt glatte moten. Man finner opp argumenter.
Gjest d'Arc Skrevet 8. juni 2006 #118 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Det er jo følgene av at man desperat må legitimere at man følger den helt glatte moten. Man finner opp argumenter. ← Jaha? Dessuten er det ikke helt glatt der nede. Endret 8. juni 2006 av d'Arc
Gjest Soldier Skrevet 8. juni 2006 #119 Skrevet 8. juni 2006 Hygiene har med renslighet å gjøre. Takk meg heller en kvinne med hår, som er ren, enn en glattbarbert som lukter vondt.
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #120 Skrevet 8. juni 2006 Hygiene har med renslighet å gjøre. Takk meg heller en kvinne med hår, som er ren, enn en glattbarbert som lukter vondt. ← Enn hvis begge var rene, hvilken hadde du foretrukket da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå