Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #21 Skrevet 7. juni 2006 Hvis sexlysten og nytelsen øker med helt glattbarbert underliv, så er det jo litt pussig at folk i det heletatt hadde sex før glattbarberingsmoten kom?
Sniken Skrevet 7. juni 2006 #22 Skrevet 7. juni 2006 Hvis sexlysten og nytelsen øker med helt glattbarbert underliv, så er det jo litt pussig at folk i det heletatt hadde sex før glattbarberingsmoten kom? ← Er det mulig å være så teit i sin argumentasjon mot at folk barberer seg? Nei det er IKKE pussig i det hele tatt, det har noe med at når folk ikke hadde forsøkt dette, ja så kunne de heller ikke vite at følsomheten ble bedre uten hår dere nede. Noen ganger må man faktisk prøve en ting før man vet forskjellen.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #23 Skrevet 7. juni 2006 Ikke alle deler ditt syn på hår/fjerning av hår, TS. Dessuten skal du ikke bry deg med hva vi gjør med musene våre da vi aldri skal ha sex med deg uansett
Cuba Skrevet 7. juni 2006 #24 Skrevet 7. juni 2006 Hvis sexlysten og nytelsen øker med helt glattbarbert underliv, så er det jo litt pussig at folk i det heletatt hadde sex før glattbarberingsmoten kom? ← HAHAHA!! Var det noen som sa det var VONDT å ha sex med masse hår?? Niks!
punktom Skrevet 7. juni 2006 #25 Skrevet 7. juni 2006 Hvis sexlysten og nytelsen øker med helt glattbarbert underliv, så er det jo litt pussig at folk i det heletatt hadde sex før glattbarberingsmoten kom? ← Ja, rart at folk klarte å ha sex før man hadde såpe og vann, siden mange mener sex er bedre når man ikke har gått måneder uten intimvask...
Gjest 67-modell jente Skrevet 7. juni 2006 #26 Skrevet 7. juni 2006 Lange hår setter seg fast i trusestrikken og lugger. Glattbarbert under øker min seksuelle nytelse. Jeg beholder det frisert og kortklipt foran, for jeg synes det ser litt rart ut helt barbert. "Alle menn på din alder" mener ikke det samme som deg, mann. (Snakk om å være påståelig).
Festus Skrevet 7. juni 2006 #27 Skrevet 7. juni 2006 Ja, rart at folk klarte å ha sex før man hadde såpe og vann, siden mange mener sex er bedre når man ikke har gått måneder uten intimvask... ← Nå var vel ikke mannfolkene på attenhundretallet så veldig kosete i senga da, virker det som... (man har da lest bøker...og alt som står der er selvsagt sant..) vi kvinnfolk var jo da mer eller mindre mannens eiendom og han gjorde hva han ville, når han ville... så vi hadde vel ikke så mye å si når det gjaldt mannens (manglende) intimhygiene (og hygiene ellers...)... virker ikke som mannfolka da omkring ble hemmet av sin egen manglende hygiene ihvertfall....
Gjest Varg-Menja Skrevet 7. juni 2006 #28 Skrevet 7. juni 2006 Jeg liker variasjon, iblant barberer jeg meg helt, andre ganger liker jeg å la det gro. Og jeg har vært sammen med menn som misliker begge ytterpunktene, uten at jeg har tenkt å la det styre meg, siden jeg gjør det for min egen del. Og dette med å fjerne kroppshår er noe som har blitt gjort i ulike kulturer i mange tusen år, så det er ikke noe mennesker har funnet på de siste tjue årene.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #29 Skrevet 7. juni 2006 Fikk du de ærlige meningene du ønsket deg, 68tter?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #30 Skrevet 7. juni 2006 Nå var vel ikke mannfolkene på attenhundretallet så veldig kosete i senga da, virker det som... (man har da lest bøker...og alt som står der er selvsagt sant..) vi kvinnfolk var jo da mer eller mindre mannens eiendom og han gjorde hva han ville, når han ville... så vi hadde vel ikke så mye å si når det gjaldt mannens (manglende) intimhygiene (og hygiene ellers...)... virker ikke som mannfolka da omkring ble hemmet av sin egen manglende hygiene ihvertfall.... ← Mye som tyder på at kvinnenes hygiene ikke var bedre enn mennenes... Når det gjelder barbering eller ikke er det sikkert at moten styrer også her. Det kommer garantert til å være færre glattbarberte kvinnekjønn å se om noen år når moten tilsier noe annet. Akkurat som det varierer med hårsveisen på toppen! Man er jo så redd for å skille seg ut.. Selv om få vedkjenner seg det.
Gjest 2324 Skrevet 7. juni 2006 #31 Skrevet 7. juni 2006 At det er mote er sikkert riktig, men redd for å skille seg ut?? Jeg vet nå bare med meg selv, men det er ytterst få som ser skrittet mitt i hvertfall.
Gjest Svanhild Skrevet 7. juni 2006 #32 Skrevet 7. juni 2006 Mye som tyder på at kvinnenes hygiene ikke var bedre enn mennenes... Når det gjelder barbering eller ikke er det sikkert at moten styrer også her. Det kommer garantert til å være færre glattbarberte kvinnekjønn å se om noen år når moten tilsier noe annet. Akkurat som det varierer med hårsveisen på toppen! Man er jo så redd for å skille seg ut.. Selv om få vedkjenner seg det. ← Da får du vente til det skjer da vet du trådstarter (skinner jo lett igjennom at alle disse gjesteinnleggene mot barbering er samme mannsperson som furter fordi han ikke klarer å overtale jentene til å slutte å barbere musa si), i mellomtiden må du nok bare leve med at mange fitter er glattbarberte eller kraftig friserte.
Festus Skrevet 7. juni 2006 #33 Skrevet 7. juni 2006 At det er mote er sikkert riktig, men redd for å skille seg ut?? Jeg vet nå bare med meg selv, men det er ytterst få som ser skrittet mitt i hvertfall. ← Ikke noe jeg bretter ut for enhver nei... De som ser meg dusje (feks. etter bading mv), ser jo litt, men de ser jo heller ikke alt...
Festus Skrevet 7. juni 2006 #34 Skrevet 7. juni 2006 Mye som tyder på at kvinnenes hygiene ikke var bedre enn mennenes... ← Sikkert riktig.. men mennene var jo selvfølgelig noen griser som ikke brydde seg det durt om noe slikt, så lenge de fikk det de ville.... mens kvinnfolka bare måtte ta imot!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #35 Skrevet 7. juni 2006 Da får du vente til det skjer da vet du trådstarter (skinner jo lett igjennom at alle disse gjesteinnleggene mot barbering er samme mannsperson som furter fordi han ikke klarer å overtale jentene til å slutte å barbere musa si), i mellomtiden må du nok bare leve med at mange fitter er glattbarberte eller kraftig friserte. ← Du bomma litt her da, Svanhild! Er kvinne og aldeles ikke i mot barbering (har ikke skrevet noe om å like eller mislike så hvor du tok det fra aner jeg ikke)- gjør det selv. Jeg bare konstaterte fakta. Og fakta er at dette styres også av moteretninger. Selv om "moten" ikke bytter hver sesong akkurat. Ang. det å være redd for å skille seg ut: er ikke alle som er gift eller i fast forhold da. Har mange venninner som aldri hadde turt å sjekke/bli sjekka opp uten å være nybarbert. Og det skyldes ikke nødvendigvis velvære, men redsel for at gutten/mannen skal reagere med avsky. Så også på dette området er det visst greiest å følge saueflokken!
Gjest Negrita Skrevet 7. juni 2006 #36 Skrevet 7. juni 2006 Jøje meg.Mange problemer med barbert dott. det har jeg opplevd. For det første ser det ikke pent ut. Jeg ser ut som en dårlig lagra ribba høne fra en frysedisk som barbert. hvem tenner på slikt? I tillegg klør det jævlig med en gang det vokser ut igjen. For det tredje gjorde jeg det nylig for en mann jeg vet liker barbert underliv,men følgen ble at stubbene gav slikt firisjon ved samleie at stakkaren fikk SÅR ved rota på snoppen sin. Dette bemerket han. Jeg sa da at han fikk velge av to onder..... Personlig liker jeg best å gå med en trimmet bikinilinje og resten i behold. har merket at trøske kommer lettere når jeg er barbert om sommeren. Så alt har sikkert sin funksjon,innenfor rimelighetens grenser.
mallina Skrevet 7. juni 2006 #37 Skrevet 7. juni 2006 Bryr meg vel døyten, hva andre gjør med sine mus, jeg gjør det jeg vil. Jeg varierer og føler meg vel med meg selv, så får nå moten snu og gjøre det den vil, men jeg kommer fremdeles til å glattbarebere meg når jeg vil det.
Festus Skrevet 7. juni 2006 #38 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Har barbert/ fjerna hår på musa siden jeg var 16, så jeg har da ikke tenkt å stoppe nå... (er 35).. Endret 7. juni 2006 av Festus
Gjest allium Skrevet 7. juni 2006 #39 Skrevet 7. juni 2006 Det er en ting jeg alltid stusser over når jeg leser diskusjoner av denne typen: Hvorfor er det så forferdelig å følge moten? Man har to grupper; den ene som hyler opp om de fæle damene er moteslaver og barberer seg, og den andre som bedyrer at de barberer seg "kun for egen velvære" og er "overhodet ikke styrt av noen mote". Den siste gruppen er rimelig naiv. Vi er alle styrt av moten, hvorfor er det så vanskelig å innse det? Ingen får meg til å tro at en hel generasjon på individnivå har funnet ut at det er "mer behagelig" å barbere seg, helt uten ytre påvirkning. Og når det gjelder den første: Hvorfor er det så ille å være styrt av moten på dette området? Jeg ser ikke tilsvarende innlegg om det forkastelige i å gå med den aktuelle typen jeans, eller lignende motefenomener. Hva er det med barbering (og til dels stringtruser) som provoserer så voldsomt i forhold til andre motefenomener?
Gjest Negrita Skrevet 7. juni 2006 #40 Skrevet 7. juni 2006 Personlig hadde jeg aldri barbert meg nedentil vis ikke det var for moten, at menn er begynt å nesten forvente barbert kjønn hos kvinner. Det er vel også en nyskjerrig-greie hos voksne menn som ikke er vant med barbert,å ville oppleve det?? De argumenterer med at munnsex er mer fristende slik,men hva med menn før da? Fins det ikke noen gamle menn her inne som kan svare på det??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå