Gjest Unge dame Skrevet 12. desember 2002 #1 Skrevet 12. desember 2002 Jeg har plutselig fått et lite "problem": Rett ved skjedeinngangen har jeg fått noe som ser ut som små nupper. De gjør veldig vondt når man tar på dem, og det svir når jeg tisser og tørker meg. Jeg har bestilt time hos legen (selvsagt!), men det er ikke før i neste uke :-( Så i mellomtiden: Noen som har noen ideer om hva det kan være? Det er ganske ubehagelig..... (Jeg har kun hatt sex med min kjære, og det samme gjelder ham. Sopp har jeg aldri hatt, og heller ingen kjønnsykdommer)
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #2 Skrevet 12. desember 2002 Kviser, talgpropper eller kjønnsvorter. Det går nok over skal du se.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #3 Skrevet 12. desember 2002 Siden man ikke har fettkjertler på slimhinnene er det i hvertfall ikke kviser eller talgpropper! Man har jo fettkjertler på huden rundt skjedeåpningen da, men det høres ut som disse nuppene dine er på selve slimhinnen? Kjønnsvorter derimot, det høres ut som det kan være det. Enkelt å bli kvitt, du får resept på en salve som du smører på 2 g. om dagen i en viss tid (10 dager?).
Gjest Kira Skrevet 13. desember 2002 #4 Skrevet 13. desember 2002 Det er vel sopp eller kjønnsvorter? - Miamor
Petruska Skrevet 14. desember 2002 #5 Skrevet 14. desember 2002 Sopp gir ikke smertefulle nupper ved skjedeåpningen som svir når man tisser. Nei, det høres ut som kjønnsvorter. Enkelt å bli kvitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå