Kosejenta Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Må bare få skryte, poden på 2 1/2år har nå lagt seg andre kvelden på rad uten smokk!!! Og det går kjempe bra uten På tur i går kastet han smokken ut av vogna i sinne, og vi lot ham tro at den var borte slik at vi kunne prøve å legge ham uten. Det siste 1 1/2året har han kun hatt smokk når han skal sove på dagen eller legge seg for kvelden. I barnehagen har han ikke hatt smokk i det hele tatt det siste året. Er så glad, og håper det holder slik at smokken er borte for godt! (huff lillegutten min begynner å bli stor )
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Så gøy!!! Håper det går bra. Skal bli godt å bli kvitt smokken her å...men det kan ta tid, snuppa på 2 er ikke villig og MÅ ha den for å sove.....
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Smokk er en uting spør du nå meg. Unødvendig. Vil ikke gi mine egne barn smokk
Sunbird Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Så flink han er. Her har lille frøkena på snart 3 år fortsatt ikke kvittet seg med smokken. Kommer nok til å bli en kamp det ja, selv om hun ikke bruker den på dag tid lengre. Men er veldig avhengig av den når hun skal sove da. Våkner hun om natta så er det fordi smokken er borte. Vi får vel bruke noen kvelder i ferien nå og se om vi ikke blir kvitt den.
Nightingale Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Smokk er en uting spør du nå meg. Unødvendig. Vil ikke gi mine egne barn smokk ← Tja, ikke helt unødvendig skal en tro en undersøkelse fra British Medical Journal 2005.
Kosejenta Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2006 Vi skulle heller ikke gi ham smokk, men etter å ha liggi 4t med lillefingeren i munnen hans da han ble født var det rett ut å kjøpe smokk. Fingeren så jo ut som en rosin. Er vel i såfall hvor mye smokken brukes som kan diskuteres som uting.....
Nightingale Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Kjenner meg igjen der, og for å ikke snakke om hva puppen fikk gjennomgå..
Kosejenta Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2006 Gratulerer til kosejenta, nå er det slutt på desperat leting under senga og i støvete kroker etter den forsvunne smokk, og i tillegg er det mulig å forstå hva poden prøver å si Grattis! ← Og jeg som syntes skravla går i ett fra før av.. Han kom tassene inn til oss i natt, men la seg bare oppå meg og sov videre...men spurte etter smokken i dag tidlig,og godtok når jeg sa den var borte fordi han kastet den....Hadde trodd på forhånd at det skulle bli mye værre....vet ikke helt hvorfor....Bare glad det går så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå