Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Tenkte kanskje at noen har et par supergode forslag på leker(gjerne ringleker)ute eller inne, som passer for barn som skal starte i 1.klasse til høsten. Skal være kontaktlærer for 1.klasse og skal ha en dag med de nå i vår.
Tiit Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Bli-til-stein (og så forvandling til ulike dyr e.l.) kose-sisten (en slags stiv-heks) åj, må gå..
liv Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Slå på ring og ta din ring og la den vandre er vel ganske kjente for de tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 mange takk begge to! Ønsker meg gjerne flere forslag.....
majva Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Kari og knut. (siste par ut, kaffigrut) ungene får både springe og samarbeide. husker at jeg elsket denne leken som liten:)
majva Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Doktorsisten, den som blir tatt må holde seg på stedet en blir tatt, samtidlig som man skal ta de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå