Gjest Bønna II Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 - Folk må få bestemme over egen kropp. Vil noen selge sex eller kjøpe dette mot betaling er det greit for meg, sier «Bønna» som er en kjent liberalist og høyrepolitiker i Nordkapp. Hva er det som er så forferdelig med prostitusjon? Hvis det er at noen prostituerte blir mishandlet, så la oss heller se på det. Er det sykdommer vi er redde for? Trafficking? Det kan gjøres noe med alle disse tingene, for eksempel ved offentlige bordeller, men jeg er redd for at det er kristenmoralen som ligger bak, ikke bekymring for kvinnene. http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article2133927.ece Sender ballen videre: Hva er galt med prostitusjon?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Det er galt at folk blir tvunget til prostitusjon. Benekter ikke at "den lykkelige hora" finnes, men merkelig at alle kjøper sex av henne og ikke traffickingofre...?
Gjest StockDama Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Prostitusjon i og for seg selv er det ingenting galt i. Det er trafficking og misshandling. Norge burde innføre noe ala det nederland har. offentligeide "horehus" med helsesjekker og diverse... De har jo til og med sin egen fagorganisasjon. Men det skjer vel neppe her med det første.
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Her blander vi ikke inn kristenmoral! Her snakker vi om menn som svin, og at vi må oppdra dem til å gjøre gale ting. Slik er vel naturen, kvinner må hele tiden passe på at de ikke gjør dumme ting. Hvor mange kriger hadde det vært om det bare hadde vært kvinner?
SW20 Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Her blander vi ikke inn kristenmoral! Her snakker vi om menn som svin, og at vi må oppdra dem til å gjøre gale ting. Slik er vel naturen, kvinner må hele tiden passe på at de ikke gjør dumme ting. Hvor mange kriger hadde det vært om det bare hadde vært kvinner? ← Ja, alle vet at det er oss menn som er roten til alt ondt. Dere kvinner burde bygge konsentrasjonsleire og gasse oss...
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Her blander vi ikke inn kristenmoral! Her snakker vi om menn som svin, og at vi må oppdra dem til å gjøre gale ting. Slik er vel naturen, kvinner må hele tiden passe på at de ikke gjør dumme ting. Hvor mange kriger hadde det vært om det bare hadde vært kvinner? ← Åhh...hvilket nydelig "krig & fred-innlegg".
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Ja, alle vet at det er oss menn som er roten til alt ondt. Dere kvinner burde bygge konsentrasjonsleire og gasse oss... ← Jeg tror faktisk det hadde vært en kjempeidé. Vi trenger jo ikke menn til å hjelpe oss med å føde en gang, så hvorfor ikke?
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror faktisk det hadde vært en kjempeidé. Vi trenger jo ikke menn til å hjelpe oss med å føde en gang, så hvorfor ikke? ← Ikke? Hvordan planlegger du å bli gravid, da?
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg trodde du var av typen som "fulgte med i tiden og forventet effektivitet", men det hjelper vel ikke så mye når det er en smule mangel på kunnskap. Endret 8. juni 2006 av sisterhood
talin Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Ikke? Hvordan planlegger du å bli gravid, da? ← Jomfru fødsel kansje?
talin Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror faktisk det hadde vært en kjempeidé. Vi trenger jo ikke menn til å hjelpe oss med å føde en gang, så hvorfor ikke? ← Du og vilken hær?
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Jeg trodde du var av typen som "fulgte med i tiden og forventet effektivitet", men det hjelper vel ikke så mye når det er en smule mangel på kunnskap. ← Svar da!! Me stupid!
SW20 Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror faktisk det hadde vært en kjempeidé. Vi trenger jo ikke menn til å hjelpe oss med å føde en gang, så hvorfor ikke? ← Rart at rasisme og nazisme blir slått hardt ned på, men ikke kjønnsfascisme...
Gjest sisterhood Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 Me stupid! ← Ellers da, noe nytt å melde?
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 Ellers da, noe nytt å melde? ← Svar meg på spørsmålet, du "nye".
waco Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor det finnes prostitusjon er vel fordi det var en eller annen luringjente som fant på det at hun kunne tjene penger på noe så naturlig som sex. Menns drifter er kvinners inntjening. Hvorfor det er lov for kvinner å utnytte menns seksuallyst er for meg en gåte, - men det henger vel sammen med at dumhet og idioti (menn) går hånd i hånd med intelligens og lureri (kvinner). Hva kommer det av at kvinner blir sett på som offere når det er menn som må betale for sex? Er det ikke dårlig gjort av kvinner å tjene seg rike på menns innboende dumhet for begjær? Burde ikke slike kvinner straffes? Med tankelureri og skuespill forleder mange kvinner menn til å tro at kvinnen er kåte på dem. Med betaling stiger kvinners lyst. Hårreisende og skammelig for den allminnelige folkevett at kvinner unnslipper alle sine handlinger. Er ikke dette kvinner som utnytter mennesker seksuelt kanskje?
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Prostitusjon er jeg for, men så fort noen tvinges til noe, utsettes for slavehandel/trafficking etc er jo ikke positivt
Diktern Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 prositusjon er ikke positivt. Å kjøpe sex er å betale for å voldta noen.
Gjest iskalde inga Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 - Folk må få bestemme over egen kropp. Vil noen selge sex eller kjøpe dette mot betaling er det greit for meg, sier «Bønna» som er en kjent liberalist og høyrepolitiker i Nordkapp. Hva er det som er så forferdelig med prostitusjon? Hvis det er at noen prostituerte blir mishandlet, så la oss heller se på det. Er det sykdommer vi er redde for? Trafficking? Det kan gjøres noe med alle disse tingene, for eksempel ved offentlige bordeller, men jeg er redd for at det er kristenmoralen som ligger bak, ikke bekymring for kvinnene. http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article2133927.ece Sender ballen videre: Hva er galt med prostitusjon? ← Det er ikke alle de prostituerte i Norge som bestemmer over sin egen kropp. Og den tvangen de sliter med løses ikke ved en bordell, de kommer til å selge tjenester de egentlig ikke ønsker å selge uansett. Når drømmen er å komme til et annet land for å få en tryggere og rikere tilværelse så er det vel ikke det å suge av 15 mann i timen de drømmer om. Det er slutt på den tiden da det var kvinner som nabolagets Fyrrige Frida som solgte sex både for penger og av medlidenhet, det er ikke mange lykkelige horer igjen på gaten - om de noen gang fantes.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #20 Skrevet 9. juni 2006 Prostitusjon er jeg for, men så fort noen tvinges til noe, utsettes for slavehandel/trafficking etc er jo ikke positivt ← Er du FOR prostitusjon? Så hvis søsteren din valgte å gå inn i yrket, var det fint for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå