Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi baket kakemennene som fredagsbarnet la ut oppskrift på i julekalenderen.De var kjempe gode.

Laget deigen kvelden før, for da er den lettere og jobbe med.

Så alle som vil lage kakemenn bør prøve denne. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest snusmumrikken
Skrevet

Helt enig! :P Vi har også lagd kakemenn etter denne oppskriften, og de var ikke bare gode, men også kjempeenkle å lage.

Takk til fredagsbarn for god og lettvint oppskrift. :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Ser at dere setter pris på denne. Ja, jeg synes de er kjempegode. Mamma ga meg oppskrifta, men i år blir de ikke laget. Det er ingen krevende jobb, og velegnet at barn kan stikke ut kakene, det pleide jeg og min bror alltid å gjøre, det var morro det :) Og å male dem med konditorfarge etterpå, det var defintivt vår jobb (ja, neste dag eller noe da) Vi oppdaget etter vår eksperimentering at konditorfarge ikke smaker så godt, så å fargelegge hele baksida så det trekker godt inn, det er ikke til å anbefale :) Heller ikke å dyppe armer og ben i fargen... Men så lenge man bare maler med fyrstikker, så kan jo ikke man få så mye farge på. Pene blir de, og morro er det for små barnehender :)

Skrevet

De der var vel det samme som spekulasier, eller? Vurderer å bake slike, men først må jeg kjøpe kakeformene.. Har bare sånne små utstikkere jeg.. Hvor lenge er de holdbare forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...