Gjest King James Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Hvor ofte forsover dere. Dere til f.eks jobb eller skole `? jeg forsover meg faktisk aldri. Vel det skjedde en gang i 1 klasse
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Samme her. Skjer aldri, det irriterer meg.
Arkana Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Har forsovet meg én gang og det var vel for 4 år siden, ellers aldri.
Anglofil Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Aldri, med unntak av for 1 uke siden - av en eller annen grunn. Kom meg heldigvis opp i tide. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har det med å forsove meg når jeg skal noe viktig. Ligger våken hele natta og tenker på at jeg skal opp, og så sovner jeg skikkelig rett før jeg faktisk skal opp, og skrur av klokken(e) i halvsøvne.
Gjest Chantal Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Jeg elsker å sove så jeg forsover meg noen ganger.
Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Forsove? Jeg forsover meg hver dag slik at jeg har en halvtime mindre å rekke morgenrutinene på - men jeg forsover meg aldri så mye at det går utover jobb. Endret 7. juni 2006 av Neffi
Ginen Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Forsov meg en gang for noen uker siden, men det var første gang på veeeeeeeeldig lenge. Prøver å unngå det...
Gjest Lea Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 2 ganger i året (helt sant). Og da er det nesten alltid 2 dager i samme uke De to gangene ender det med at en kollega ringer og vekker meg (har bedt henne om å gjøre det om jeg ikke har vist meg på jobb før klokka 9).
Gjest 2324 Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Det hender. Har en tendens til å forsove meg flere ganger over en kortere periode. Irriterende.
Ugla Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 Ca 1 - 3 ganger pr år. En gang, for flere år siden, presterte jeg å forsove meg når jeg skulle på aftenvakt... Til forsvar kan jeg jo nevne at jeg hadde hatt nattevakt og skulle på aftenvakt igjen. Men ikke noe gøy å komme tuslende litt over kl 16, og måtte innrømme at man hadde forsovet seg (og de som hadde kommet på jobb var ikke klar over at jeg hadde vært der om natta også.. Men det ble "oppklart".. ).
Diktern Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 Har faktisk aldri forsovi meg i hele mitt liv. Er et typisk A-menneske.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 Jeg forsov meg relativt ofte da jeg var liten (barneskolen), men da var det hele familien som forsov seg. Eller rettere: jeg og min bror forsov seg fordi vi stolte på at vår mor skulle få oss opp.... Min far hadde som regel allerede gått på jobb. Etter at jeg tok saken i egne hender kan jeg sikkert telle på en hånd hvor mange ganger jeg har forsovet meg.
c",) Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Forsov meg idag Nå skulle ikke jeg opp og ut, men datteren skulle på skolen. Hun rakk ikke skolebussen så jeg måtte kjøre henne. En sånn start på dagen gir nesten alltid migrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå