JohnnyCash Skrevet 12. desember 2002 #1 Skrevet 12. desember 2002 Først.. hahaha så komisk... sakse sakse: Det var trist og leit det som hendte. Vi har sendt en gave og et kort til familien, sier prost Svein Arne Theodorsen. Sist: lo av at de sendte en gave og et kort... trokke det kan erstatte fingertuppen.. ref: http://www.aftenposten.no/jul/article.jhtm...rticleID=454631
Gjest care Skrevet 12. desember 2002 #2 Skrevet 12. desember 2002 Jeg ser ikke det komiske i denne saken. Synes egentlig denne saken er lei og trist for den lille jenta.
JohnnyCash Skrevet 12. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2002 Var jo det jeg skrev.. synd hun mistet fingertuppen.. ikke noe greit.. Det som var latterlig var måten det var skrevet på at hun fikk et kort og en gave.. jenta var jo så lita at a knapt skjønner et kort og en gave er bytte for en mistet fingertupp..
Dragsund Skrevet 12. desember 2002 #5 Skrevet 12. desember 2002 Stakkars jente! Eselet trodde sikkert det var en gulrot eller noe- kan ikke dømme den heller, stakkar...
Avatar Skrevet 19. desember 2002 #6 Skrevet 19. desember 2002 Viktig å holde fingrene for seg selv er morlaen i denne historien. Jeg sender ikke gaver eller kort men sympatiske tanker til jentugen. Kanskje det hjelper...
Gjest pulverheksa Skrevet 19. desember 2002 #7 Skrevet 19. desember 2002 Eslet er jo og en uskyldig part oppe idet hele. Foreldrene burde jo passet bedre på. De fleste voksne vet at man skal gi hester og lignende dyr godbit, fra flat hånd. Ellers er det for å si det mildt lett å bli bitt i en finger. Det hjelper jo ikke for den lille jenta som har mistet en del av en finger, men det går an å ha et fint liv med 9 fingertupper. Selv om modellkarrieren muligens gikk fløyten...
Gjest Starya Skrevet 19. desember 2002 #8 Skrevet 19. desember 2002 På små barn kan en slik skade heles såpass fint at det ikke vil vises om noen år.
Gjest pulverheksa Skrevet 19. desember 2002 #9 Skrevet 19. desember 2002 F.eks Darryll Hanah har jo en utmerket karriere med ni fingertupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå