Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på kvinneguiden lenge nå... Men siden sist har jeg blitt bitt av t-skjortemani. De siste månedene har jeg feks kjøpt omtrent 15 t-skjorter :overrasket:

Så tenkte jeg å gi tips videre om de mest geniale t-skjorte sidene med unike kule t-skjorter:

1.Threadless

Her er den beste siden på nettet EVAH med t-skjorter. T-skjortene er designet av både etablerte designere og uetablerte. Hvis du selv har tegninger eller design som passer på en t-skjorte kan du sende dem inn - og så blir det stemt på hvilke design som er best, og de 7 beste blir t-skjorte hver måned. Hvis ditt design vinner får du 2000 dollar (halvparten i penger og resten i gavekort tror jeg.)

Det som er kulest er at t-skjortene kjapt blir utsolgt, og da er du en av de heldige som har den skjorta! I alle fall er det en skummel farlig side som har gjort meg avhengig:D Så da deler jeg den med dere.. Hvis dere kjøper noe fra linken her får jeg også 3 dollar til å kjøpe mer t-skjorter!! (Så det er sagt - så dere ikke tror jeg prøver å lure dere:) Jaffal så er denne siden diggbar..

En t-skjorte her koster 23.50 dollar (da er frakten inkludert til Norge), som er cirka 142 kroner. Og det er jo cirka det samme som en t-skjorte fra H&M! Er det rart jeg ble hekta?

2. T-skjorte helvete

Også kul side. Men her kan man altså ikke designe selv.

3. ThinkGeek

Kule nerde t-skjorter

Hmm... Jeg pleier for det meste å kun kjøpe på Threadless da, så kommer ikke på flere nå i farten...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

<Hyggelig at du gir tips om sider! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på t-sjortene.. Holder de formen selv når en vasker dem?

Gjest Gjest
Skrevet

HVordan er størrelsene på Threadless?

Skrevet

Hmm.. Størrelsene? Jeg bruker medium her i Norge, og jeg bruker medium også på Threadless.

De har vel fra Small til X-Large for kvinner, og Small til XX-large til menn.

T-skjortene jeg har fått har vært av veldig god kvalitet da, og har holdt formen etter vask. Men jeg tror ikke det er noe problem dersom du får feks en t-skjorte som er kjip eller blir formløs etter vask. En av de første gangen jeg kjøpte der fikk jeg en t-skjorte som hadde litt løs tråd/dårlig sydd på armen - og da sendte jeg den tilbake og fikk ny t-skjorte etter en uke. De sa de kunne betale portoen, men da jeg spurte om jeg kunne få portoen trukket av kostnaden av en annen t-skjorte jeg hadde lyst på så fikk jeg jammen meg en gratis t-skjorte i stedet for porto. Det var veldig hyggelig i og med at portoen kun var noen tiere:D Sikkert derfor jeg ble hekta - når ting går så kjapt og så vennlig for seg. Er litt vant til at folk pleier å være hyggelige helt til man klager liksom!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Mye kult på Threadless :) Hvordan er størrelsene på jentemodellene der kontra Think Geek sine?

Gjest Gjest
Skrevet

nå tipset vel strengt tatt trådstarter om threadless for egen vinnings skyld... se litt nærmere på linken. ;)

Gjest Elfrida
Skrevet

Men han opplyste jo om det! Helt greit det vel.

Skrevet

Jeg er en hun:D

Men ellers er det sant Elfrida:)

Men jeg regner egentlig med at ingen kjøper på linken min.. Vanligvis tar man jo bare å kikker de første gangene man er på en nettside før man kjøper noe.. Neste gang skriver man jo direkte navnet på nettsiden.. Men det hadde selvfølgelig vært hyggelig å fått

3 dollar! Da kan jeg kjøpe flere t-skjorter!!! Wohoo... Hvis seks fantastiske kule mennesker kjøper t-skjorter fra linken min, så får jeg EN T-SKJORTE! WOHOO....

Det hadde vært en super ting i eksamenstider ja! Tilfredstillelse av kjøpebehovet mitt i oppgaveskrivinga mi!

Skrevet

He, he

Er kløft det eneste tegnet på at man er av hunnkjønn?

Gjest -eline-
Skrevet (endret)

*mumle noe om at sånt gjør ikke t-skjorter fra Threadless så kult og unikt lenger*

:sjenert:

Endret av -eline-
Skrevet (endret)

Hmm..... du har rett..................

skal jeg bare slette hele innlegget?

Endret av CeNedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...