Babyface Skrevet 12. desember 2002 #1 Skrevet 12. desember 2002 Fysioterapeuten min anbefalte meg å kjøpe et bekkenbelte fordi jeg har bekkenløsning. Er det noen som vet prisen på dette og om man evt kan få rekvisisjon fra legen? Har noen erfaring med å bruke et bekkenbelte? Hjelper det?
Ann Forup Skrevet 12. desember 2002 #2 Skrevet 12. desember 2002 hei jeg har haft bækkenløsning med alle 4 og har prøvet bæltet det var det værste jeg har prøvet det var i vejen og klemt på de forkerte steder og var bare helt umuligt for mig at bruge.... ved ikke hvilken form for fysse du går til, om du får varme behandling og massage ??? det er nemlig ikke den bedste hjælp for bækkenløsning nemlig men hvis du kan komme til en manuelteapaut ( det er en fysse som har læst i et par år ekstra ) det gør underværker, det er første gang jeg har været til en i de ander svangerskabe har jeg være hos fysse og endte med at blive indlagt nogle uger før fødsel på grund af bækkenet, men denne gang var jeg hos manuel teapaut og på bare 2 gange vipti vupti så kunne jeg næste sætte mig i split det var helt fantastisk fra at humpe til at kunne hoppe ned fra bænken og løbe en tur så jeg kan varmt rekomander en som du kan se :D lægen kan skriv en rekvisition ud på en manuel teapaut måske de også har en der du går lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå