Gå til innhold

Trekker pollen

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg oppdaget ¨nå at Slangen allerede har laget en poll om dette, så jeg ber dere se bort i fra denne, og bruke den andre.

Endret av mysan
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nå trykket jeg feil alternativ selv, jeg skulle stemt for. Se bort fra den ene stemmen.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er helt klart for. Har flere ganger savnet muligheten til å legge inn bilder.

Gjest gjest1
Skrevet

For. Bilder er artig og ville gjøre forumet mer fargerikt. Kan også være praktisk.

Skrevet

Et og annet bilde, f.eks av en brudekjole i en bryllupsdagbok gjør ikke så mye. Men det tar lett overhånd, og da blir det slitsomt. Vil ikke ha det sånn som på disse mamma-forumene der det er avatarer og signaturer og bilder og styr og ståk sånn at man nesten ikke finner innleggene. Har man noe man vil vise frem kan man jo bare legge det inn i galleriet her, så jeg ser heller ikke det helt store behovet.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Bryr meg ikke om du trekker pollen.

Gjest King James
Skrevet

Jeg gir en stor F i akkurat det

Skrevet
Et og annet bilde, f.eks av en brudekjole i en bryllupsdagbok gjør ikke så mye. Men det tar lett overhånd, og da blir det slitsomt. Vil ikke ha det sånn som på disse mamma-forumene

En idè er å kunne legge inn bilder i dagbøker. Vil ikke ha det i alle underkategorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...