Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg oppdaget ¨nå at Slangen allerede har laget en poll om dette, så jeg ber dere se bort i fra denne, og bruke den andre. Endret 6. juni 2006 av mysan
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Nå trykket jeg feil alternativ selv, jeg skulle stemt for. Se bort fra den ene stemmen.
Gjest Virvel Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er helt klart for. Har flere ganger savnet muligheten til å legge inn bilder.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 For. Bilder er artig og ville gjøre forumet mer fargerikt. Kan også være praktisk.
Fakse Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Et og annet bilde, f.eks av en brudekjole i en bryllupsdagbok gjør ikke så mye. Men det tar lett overhånd, og da blir det slitsomt. Vil ikke ha det sånn som på disse mamma-forumene der det er avatarer og signaturer og bilder og styr og ståk sånn at man nesten ikke finner innleggene. Har man noe man vil vise frem kan man jo bare legge det inn i galleriet her, så jeg ser heller ikke det helt store behovet.
Annie Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Et og annet bilde, f.eks av en brudekjole i en bryllupsdagbok gjør ikke så mye. Men det tar lett overhånd, og da blir det slitsomt. Vil ikke ha det sånn som på disse mamma-forumene ← En idè er å kunne legge inn bilder i dagbøker. Vil ikke ha det i alle underkategorier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå