Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sydenfarer
Skrevet

Jeg er nylig kommet hjem fra syden. Etter å ha tilbragt en god del på stranden har jeg ikke kunne unngå å legge merke til hvordan jenter skifter. De aller fleste har på seg et skjørt med bikinitruse under. Det som jeg la merke til var at når de hadde badet og skulle forlate stranden tok de på seg skjørtet og tok av bikinitrusen. Det pussige var at de ikke erstattet bikinitrusen med vanlig truse.

De bare pakket sine saker og forlot stranden som om dette var den naturligste ting i verden.

Er dette vanlig blandt dette forumets lesere, eller er det en grunn for at det virker så naturlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke gjort det selv, men kunne fint ha gjort det hvis jeg bare skulle opp på hotellrommet. Hadde jeg måttet gå ett stykke, ta bussen etc så hadde jeg nok tatt på meg en truse.

Det er ikke noe særlig å gå med våt bikinitruse... ubehagelig.

Skrevet (endret)

Gjør sånt selv, jeg.... Vil da ikke ha en UVI. Som regel er det bare snakk om å gå fra stranda og opp på rommet for å hoppe i dusjen alikevel. :)

Endret av Caramba
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er nylig kommet hjem fra syden. Etter å ha tilbragt en god del på stranden har jeg ikke kunne unngå å legge merke til hvordan jenter skifter. De aller fleste har på seg et skjørt med bikinitruse under. Det som jeg la merke til var at når de hadde badet og skulle forlate stranden tok de på seg skjørtet og tok av bikinitrusen. Det pussige var at de ikke erstattet bikinitrusen med vanlig truse.

De bare pakket sine saker og forlot stranden som om dette var den naturligste ting i verden.

Er dette vanlig blandt dette forumets lesere, eller er det en grunn for at det virker så naturlig?

I alle dager, er dette noe å reagere på da?

Selv går jeg alltid uten truse når jeg har skjørt, om ikke skjørtet er veldig kort da.

Gjest Virvel
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger hvis bikinien ikke er tørr når jeg skal dra fra stranden. Ikke noe særlig med klissvått skjørt... Nå skal det sies at mine skjørt som regel er knelange, ville aldri gått truseløs med et kort skjørt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er ikke så lett å få på seg trusa uten mye kåling når rumpa er litt eh...klam, og man prøver å ikke vise hele stasen til resten av stranda. Like greit å tusle hjem til hotellet uten, man går jo rett i dusjen allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...