Gjest Sydenfarer Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er nylig kommet hjem fra syden. Etter å ha tilbragt en god del på stranden har jeg ikke kunne unngå å legge merke til hvordan jenter skifter. De aller fleste har på seg et skjørt med bikinitruse under. Det som jeg la merke til var at når de hadde badet og skulle forlate stranden tok de på seg skjørtet og tok av bikinitrusen. Det pussige var at de ikke erstattet bikinitrusen med vanlig truse. De bare pakket sine saker og forlot stranden som om dette var den naturligste ting i verden. Er dette vanlig blandt dette forumets lesere, eller er det en grunn for at det virker så naturlig?
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ikke gjort det selv, men kunne fint ha gjort det hvis jeg bare skulle opp på hotellrommet. Hadde jeg måttet gå ett stykke, ta bussen etc så hadde jeg nok tatt på meg en truse. Det er ikke noe særlig å gå med våt bikinitruse... ubehagelig.
Caramba Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Gjør sånt selv, jeg.... Vil da ikke ha en UVI. Som regel er det bare snakk om å gå fra stranda og opp på rommet for å hoppe i dusjen alikevel. Endret 6. juni 2006 av Caramba
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er nylig kommet hjem fra syden. Etter å ha tilbragt en god del på stranden har jeg ikke kunne unngå å legge merke til hvordan jenter skifter. De aller fleste har på seg et skjørt med bikinitruse under. Det som jeg la merke til var at når de hadde badet og skulle forlate stranden tok de på seg skjørtet og tok av bikinitrusen. Det pussige var at de ikke erstattet bikinitrusen med vanlig truse. De bare pakket sine saker og forlot stranden som om dette var den naturligste ting i verden. Er dette vanlig blandt dette forumets lesere, eller er det en grunn for at det virker så naturlig? ← I alle dager, er dette noe å reagere på da? Selv går jeg alltid uten truse når jeg har skjørt, om ikke skjørtet er veldig kort da.
Gjest Virvel Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Det har jeg gjort mange ganger hvis bikinien ikke er tørr når jeg skal dra fra stranden. Ikke noe særlig med klissvått skjørt... Nå skal det sies at mine skjørt som regel er knelange, ville aldri gått truseløs med et kort skjørt.
Gjest Elfrida Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Det er ikke så lett å få på seg trusa uten mye kåling når rumpa er litt eh...klam, og man prøver å ikke vise hele stasen til resten av stranda. Like greit å tusle hjem til hotellet uten, man går jo rett i dusjen allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå