Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har lurt på om eg er gravid?eg har ømme bryster og i natt hadde eg kraftige mens murringer?det var sånn at eg ikke fikk sove?og så måtte eg stå opp midt på natta for og gå på do og tisse?eg var på nippet til og kjøpe meg ein graviditets test,men eg tørte ikke?redd for hva resultatet vart?redd for og bli skuffet? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi kan nok ikke si det mer nøyaktig enn en test, så jeg anbefaler deg å ta en ;)

Skrevet
Vi kan nok ikke si det mer nøyaktig enn en test, så jeg anbefaler deg å ta en  ;)

heisann..takk for svar!trur du eg kan ta ein test selv om eg ikke har fått igjen mensen,sluttet med p sprøyten i desember i fjor.. :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Ikkeno' problem å teste likevel, men det er jo mindre sannsynlig at du er gravid om du ikke har fått igjen mensen - det kan skje, men er ikke så veldig stor sjanse. Men sjekk om du lurer ;)

Skrevet

Test du..jeg fikk aldri igjen mensen da jeg hadde født Lukas, men vips var jeg gravid gitt... ;) Har hørt flere eksempler på det!

Skrevet
Test du..jeg fikk aldri igjen mensen da jeg hadde født Lukas, men vips var jeg gravid gitt... ;) Har hørt flere eksempler på det!

heisann tusen takk for svar..så det går altså ann og bli gravid uten og ha fått igjen mensen?det visste eg ikke.. :) men ka visst den du er sammen med har litt dårlig sædkvalitet da?har sjangsene mindre da?

Skrevet

Før mensen har du jo trolig en eggeløsning! Derfor kan du ha blitt gravid på den første eggeløsningen etter prevensjonsslutt.

Dersom mannen har dårlig sædkvalitet vil sjansene være mindre hele tiden! Ikke bare på første pp etter prevensjonsslutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...