Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Fant ikke den tråden jeg lette etter, så jeg spør her. Hvis jeg vil handle for mer enn 200 kr, må jeg da dele oppbestillingen? eller ordner de det for å være greie med oss i pottitland?(vet at det er ulovlig eller noe i den dur) Og er det fri frakt også hit til norge? Har ikke handlet der før så jeg kommer sikkert tilbake med flere spørsmål
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Fant ikke den tråden jeg lette etter, så jeg spør her. Hvis jeg vil handle for mer enn 200 kr, må jeg da dele oppbestillingen? eller ordner de det for å være greie med oss i pottitland?(vet at det er ulovlig eller noe i den dur) ← Hverken eller, du kan faktisk fortolle det
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 vis det blir over 200kr så kjøp alt det du skal ha på en bestilling. du får pengene tilbake for momsen + tollbehandlingen.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Jepp. Faks kvitteringen fra tollen så setter de pengene inn på kontoen din.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 du blir jo stoppa når du bestiller over 200kr. ta digbildet av den lappen ig heng det med mailen. skriv HVA du betalte itollbehandling og moms. skriv kontonr .og så setter de pengene over i løpet av 1 uke.
monique Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 1. kjøper du flere produkter, der hvor alle er under 200 kr, så anbefales det å bestille de hver for seg. de tar IKKE betalt for frakt til norge, eller andre steder i verden. 2. koster produktet over 200kr så tar og fakser/mailer kvitteringen, som sagt over, med kamera til de så refundere de tollavgiften tilbake til deg. 3. du kan enten fortolle det selv på nettet eller så lar du posten fortolle det for deg. uansett, har jeg regnet på det, så blir summen det samme. 4. de skriver ikke ned verdien lenger på pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå