Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DEt står jo i artikkelen at det er Oslo Politikammer som disponerer disse cellene.. i på vente at dems skal bli ferdig... dvs da at de er politibetjenter som låser skurkene inne.. og ikke fengselsbetjenter..

Skrevet

Det er absolutt aldri politiet som rydder i cellene og har nøkler til cellene i i et fengsel. Og særlig ikke en politibetjent. Hvis du hadde hatt et snev av peiling på hvordan et fengsel fungerer eller hva graden politibetjent innebærer hadde du visst dette. :wink:

Skrevet

Det står jo i artikkelen at det er Oslo Politiet som bruker 40 av disse cellene..

Skrevet

Men det er likevel ikke politiet som jobber inne i fengslene.

Skrevet

NEi det vet jo jeg å da tulling! Men i artikkelen så dreier det seg om ei politikjerring som mistet nøkklene sine..

Skrevet

Hehehe, nei, men liker å fyre opp litt av og til ;)

Skrevet

Jeg vet i hvert fall hva som er vanlig innen fengsel og politi når det gjelder akkurat dette med å ha tilgang til cellene, så derfor virker det underlig på meg ogsåat det står i avisen at det er en politibetjent og ikke en fengselsbetjent som tabbet seg ut, akkurat som gjest skriver.

Skrevet

Sant det.. men finns det da fengselsbetjenter som jobber på politikammerene rundt om?

Skrevet

Stod nå dette på nettavisen:

En arrestforvarer ansatt ved Oslo politidistrikt skal rett og slett ha mistet nøklene, som passer både til cellene og til dørene.

arrestforvarer.. hørtes kjipt ut... hehe

Skrevet

Her er en kort forklaring på forskjellen på arrestforvarer, politibetjent og fengselsbetjent.

Politibetjent er de maktsyke med politiskolen som løper rundt og (prøver) å få folk i fengsel, arrestforvarer er de maktsyke som aldri klarte/kom inn på politiskolen, og som passer på de som er midlertidig innsatt (glattcelle, varetektsfengsling), mens fengselsbetjent er de som passer på de som er fast innsatte i fegsler rundt om i landet.

Skrevet

Også har du Tyttebær politiet.. (securitas) de kom aldri inn på politiskolen eller fengselsbetjent skolen.. HAHAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...