Gjest Tidligere bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Har merket meg et par brukere her som er veldig kloke og flinke i sine svar uten å virke nedlatende uansett hva det måtte gjelde! Det er lov til å være nedlatende der tråder dreier seg om nedlating av andre, men også her mener jeg mange av brukerne er flinke! Rettferdige i svarene uansett om det er bruker, gjest eller en som er helt ny. Selv så mener jeg Bodillen, Milloine, Mysan, Embla s og Ladybag gjevnt over er kloke og rettferdige (og til tider morsomme, men det var ikke det jeg tenkte på her) Dette er også mulig kommer av at de er litt mer erfarne aldersmessig! Har dere noen dere har merket dere?
Gjest Daniela Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 av de jeg har sett her når jeg var gjest så syns jeg at slangen er veldig klok!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Hvis jeg skal være nedlatende, synes jeg det er merkelig at sånne tråder alltid blir startet av gjester.
Gjest Muligens fast bruker ii Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 *Kremt* Jeg syns Titti72 har skikkelige gjennomtenkte svar og hun virker så snill og god. til deg...
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 (endret) *Kremt* Jeg syns Titti72 har skikkelige gjennomtenkte svar og hun virker så snill og god. til deg... ← Nei tusen takk. Det var da så hyggelig å høre. For de som nå ha det med teskje, det var meg som var gjesten. Endret 6. juni 2006 av Titti72
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 *Kremt* Jeg syns Titti72 har skikkelige gjennomtenkte svar og hun virker så snill og god. til deg... ← Nei tusen takk. Det var da så hyggelig å høre. For de som nå ha det med teskje, det var meg som var gjesten. ← Den var for åpenbar.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Hyggelig å høre, gjest. jeg har følt meg bitchy en stund nå, så det er godt å høre at ikke alle oppfatter meg sånn. Jeg synes også at Miloine, Aline og Slangen er kloke. Det er flere også, bl.a. Lois Lane, Cata, Lita (som er veldig ung faktisk), bettie, men hun er sjelden andre steder enn dagbøkene... det er mange flere, men jeg husker så dårlig nick når jeg skal ramse opp sånn... Ja, det er mange, mange flere... men gamle general Alzheimer har begynt å tulle med hodet mitt tror jeg
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Hyggelig å høre, gjest. jeg har følt meg bitchy en stund nå, så det er godt å høre at ikke alle oppfatter meg sånn. Jeg synes også at Titti72 er dritkul og klok.... ←
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Sorry, jeg klarte ikke å la være Mysan. Si ifra hvis jeg skal ta det bort.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Skal vi se... Kloke brukere finner du her. Nemlig.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Sorry, jeg klarte ikke å la være Mysan. Si ifra hvis jeg skal ta det bort. ← Den er helt grei Titti, du sa akkurat det jeg tenkte
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #15 Skrevet 6. juni 2006 Den er helt grei Titti, du sa akkurat det jeg tenkte ← Det var det jeg tenkte. Jeg så bare at du glemte å skrive det.
Gjest King James Skrevet 6. juni 2006 #16 Skrevet 6. juni 2006 tja Chantal kanskje ikke vet jeg.....Sansynlig vis er alle her inne kloke på noen områder og totalt borte vekk på andre...
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #18 Skrevet 6. juni 2006 tja Chantal kanskje ikke vet jeg.....Sansynlig vis er alle her inne kloke på noen områder og totalt borte vekk på andre... ← Antakelig har du helt rett i det. Kloke ord King James
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #19 Skrevet 6. juni 2006 Nei tusen takk. Det var da så hyggelig å høre. For de som nå ha det med teskje, det var meg som var gjesten. ←
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #20 Skrevet 6. juni 2006 Skal vi se... Kloke brukere finner du her. Nemlig. ← Endelig noen som nevner meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå