Gjest fast bruker i.i. Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 I helga bestemte mannen min og jeg at vi skal prøve på å få nr. 2. Jeg kuttet derfor ut p-pillene. I dag får jeg en tlf. med spørsmål om jeg kan komme på et jobbintervju (en jobb jeg har kjempelyst på) neste uke. Så nå lurer jeg på om vi skal utsette prøvingen? Men det er jo dumt hvis jeg ikke får jobben... Og hvis jeg får jobben, synes jeg det er litt dumt å bli gravid etter kort tid i den nye jobben! Jeg har ingen betenkeligheter med å staret prøving i forhold til min nåværende jobb (som jeg forøvrig trives godt i), da jeg har vært her i flere år. Hva mener dere?
Blueberry Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Jeg mener at dere bare kan kjøre på. Du sier jo selvsagt ikke at dere prøver! Selv er jeg midt oppi både jobbsøking og prøving (begge deler for første gang), men det har jeg ingen betenkninger om. Det er tross alt ikke bare enkelt å bli gravid alltid... Og du kommer jo tilbake i jobben etter permisjon, selvsagt.
Gjest helene1 Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Da jeg begynte i ny jobb nylig var jeg en måned på vei. Gruer meg til å fortelle, men på den annen side så ville dette kommet før eller senere likevel. Kanskje like greit å ta det tidlig i arbeidsforholdet da?
Scorpina Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Ja, når vi fikk før første fikk jeg tilbud om en jobb jeg hadde søkt på i romjulen. 31. januar året etter fant jeg ut at jeg var gravid. I midten av februar fortalte jeg at jeg hadde leieboer og var veldig spent på reaksjonen. Men fikk baare positive reaksjoner og sjefen + undersjefen var superhappy på mine vegne. Jobba i 100% stilling fram mot ferien. Tok ferie og 50% jobb etter ferie fram til termin. Gikk veldig bra. Så, takk ja til jobben hvis du får den (krysse fingre) men vær ærlig og åpen med arb.giver mht din graviditet! Alt ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå