Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle vet at frokost må en ha....

men hvor lenge etter at en har stått opp skal den nytes??

For å kunne kalles frokost???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest et sted at man bør spise frokost innen ca en time etter at man står opp for å få den gode effekten alle snakker om, og prøver å holde meg til det. :)

Gjest splæsj
Skrevet

Frokost kan nytes hvilken som helst tid på døgnet. Det eneste kriteriet er at det er dagens første måltid.

Gjest Gjest
Skrevet
Frokost kan nytes hvilken som helst tid på døgnet. Det eneste kriteriet er at det er dagens første måltid.

Nå var det ikke det som var poenget med spørsmålet. Det dreier seg om hvor lang tid det bør gå etter man har stått opp før man inntar frokosten..

Jeg holder også på at fokosten bør fortæres innen en times tid etter oppvåkning. Selv er jeg alltid sulten som en skrubb om morgenen, og det å spise frokost er omtrent det første jeg gjør. Tusler sporenstreks fra senga og bort til kjøleskapet.

Skrevet

Slik praktiseres det hos meg og :)

Når det gjelder spørsmålet i tråden så støtter jeg meg til det med at den bør inntas senest en time etter man har våknet for den positive effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...