Gå til innhold

T E M A F E S T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 30 års dag på nyåret og tenkte å ha i den sammenheng en temafest. Sikkert delte meninger om det, men slik blir det altså.

Det jeg lurer på er om noen har noen spreke & gøye ideer på temaer. Vil ikke ha karneval generelt, da jeg vil ha en rød tråd å gå etter. Tenkt litt på Ville Vesten der det kan være flere muligheter for kostymer (det må jo ikke være for avansert for gjestene)...men jeg er ikke så kreativ men det er sikkert mange av dere som nettopp er det ! :)

MVH

LilliBlaze

...som syntes vi kler oss for lite ut :hoho:

Skrevet

TOGA PARTY!! Ingen ting er bedre enn dette.. hehe...

Skrevet

60- 70- 80- talls party! Ihvertfall 80- talls party er kjempe morro!!! Alle kle seg ut som noe som begynner på P f eks, eller en annen bokstav. Hmmm, er jo masse mer, men kommer ikke på noe i farta!!

Skrevet

Jeg lurer også på å ha temafest når jeg fyller 30. Det blir nok 80 tall, det har vi snakka om at hadde vært moro lenge.

Ellers har jeg hatt stor suksess med cowboy og indianer fest. Alle guttene var selvfølgelig cowboy, for da kaunne de ha kruttlapp-pistol...

Min erfaring er at stemninga blir noe helt eget bare alle har et slags kostyme. Bare å si at alle skal ha hodeplagg er nok.

Andre temaer er hore og hallik, en farge, James Bond eller andre filmer, nissefest, beachparty med havaiiskjorter og bikini. (Har hørt om noen som hadde lokalet fyldt med sand og palmer malt på veggen...)

Lykke til!

Skrevet

Har hatt Gangster-fest noen ganger. Dette har vært stor suksess! Da blir det 20-talls-stil, med høy sigarføring og gambling...

suzie

Skrevet

Vi hadde tema-jentefest en gang. Og da valgte vi pink-party.

Alle hadde på seg rosa klær, vi lagde rosa punch, hadde delvis rosa mat, og rosa stash selvfølgelig.

Antageligvis fordi ingen av oss egentlig likte rosa. :ler::ler:

Men det ble iallefall stor suksess. Ble litt sånn 80-talls preget også da.

Skrevet

Så en film en gang.. Never been kissed.. og der var det en kis som kledde seg ut som Tom Cruise i RIsky Buisniss.. han gikk i underbuksa, hvit skjorte og Ray Ban Solbriller... Det vil jeg å... håper det kommer en slik tema fest som jeg kan delta på! :-D

Skrevet

*minnes med glede togapartyene på 80-tallet*

Og så kan du ha maskeparty.

Dsv at alle kler seg til fest - men har maske.

Her setter kun fantasien grenser - for jeg har erfart at festklærne tilpasses masken etc.

Skrevet

Eller så kan jo alle kle seg som de gjorde da de var 15, det kunne sikkert blitt litt moro. :lol:

Skrevet

Her var det mange supre ideer å tenke på :) Alt høres veldig gøy ut! Nå er det en venninne som skal ha flower power fest i mai så da kan jeg ikke ha det MEN dere har jo kommet med masse annet. 80 tallet, toga, filmstjerner maskerade + + +...vel her er det bare å gå i tenkeboksen. Tenker litt på å friske opp lokalet i temaet...*tenker* :roll:

Skrevet

Bare hyggelig det.. men pass på med Maskerade ball... tenk på hva som skjedde på Hotel Cæsar... *LE*

Skrevet

Mmmmmm.. her ble det mye mimring av forslagene. Si hva du bestemmer deg for da! Fikk lysttil å holde en temafest jeg også nå. :D

You gotta fight, for your right, to paaaaaaarty! *duududuududuudu*

Skrevet
Har hatt Gangster-fest noen ganger. Dette har vært stor suksess! Da blir det 20-talls-stil, med høy sigarføring og gambling...

suzie

Gangster-fest høres bra ut! Det vil jeg og :D

Takk for tipset :ler:

Blir ikke 30 ennå da....

• 3 uker senere...
Annonse
Skrevet

Da er valget tatt. Takker alle sammen som har kommet med forslag til meg. Mange bra å velge mellom.

Det blir Ville Vesten fest.

Det passer litt bra da den skal holdes i en liten låve og det er litt å velge mellom. Håper det blir bra :)

(Nå er jeg den typen som gjerne tar litt av når det gjelder å kle seg ut. Elsker kostymer...men det skal såklart være med stil da. Ikke klovner og denslags.)

Skrevet

Det høres gøy ut!

Håper du får en heidundrande morsom fest da :D

Lykke til!

Klem, Diva :-)

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg har hatt comboy og indianer fest en gang. Det var utrolig gøy og lett og kle seg ut som.

En annen fest jeg var på var temaet ungdomsskole-disko. Det var konge. Antrekk og musikken og ikke minst dansestilen!!! veldig mimre aften. Hadde grandis og pølser og poppcorn i papir beger. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...