Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har sett veldig mange som bruker tights til midt på leggen under skjørt og kjole, men er det in? Jeg ser nemlig den praktiske funksjonen. Endret 6. juni 2006 av pulverheksa
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Tror det er in, men jeg ville ikke gått med det. Jeg ser dog det praktiske jeg også, men det estetiske sliter jeg noe mer med
Gjest Elfrida Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Det kan hende det er in, dessverre er det også stygt i de fleste tilfeller (etter min smak altså!)
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Tror det er in, men jeg ville ikke gått med det. Jeg ser dog det praktiske jeg også, men det estetiske sliter jeg noe mer med ← Enig med det siste der, men noen ganger går det praktiske foran det estetiske... Tror jeg skal holde meg til mine korte som ikke syns under skjørtekanten i sommer også.
Gjest Daniela Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 ja det er inn. jeg syns det er kjempe fint jeg. heldigvis har folk forskjellig smak.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Å ha såkalte leggings under skjørt er høyst "in". Og jeg syns at om det blir gjort rett, så er det veldig kult.
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Synes også det kan være fint, for eksempel under et kort jeansskjørt.
lillesky Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 IN! Så det masse i Spania, i motebutikkene der, og jeg synes faktisk det var ganske fint!
JallaJalla Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Er "In" men tar seg best ut på de litt yngre synes jeg. Med yngre mener jeg ungjenter i tenårene.
Gjest Chantal Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Jeg syns det er fint hvis det kombineres med rette klær. Har man hvite tights og et rosa t skjørt til for.eks kan det fort bli et slags ungjentepreg på det, men hvis man har en rød kjole og et par røde tights syns jeg det er fint.
Frank Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes det er VELDIG fint til miniskjørt og -kjoler...
Rio Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Jeg bruker det. Har bare en svart en hittil, bruker det til jeansskjørt, men det er fint til kjoler også.
Gjest Gjest_The-Man_* Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 In og in fru Blom.... Kan da meddele at det ikke bare er på vei-standarden vi ligger etter svenskene 50-60 år i tid. Også på motefronten; når jeg var i Sthlm i 2004 var dette hett.... og nå kom det hit.... gang på gang på gang er det slik... Vi nordmenn er trege...
Transe Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 Kan ikke si at det er så veldig fint, men bruker det mye fordi det er så kaldt her i landet. Jeg liker best å bruke skjørt uansett årstid så da har jeg ikke så mange valg.
*Emma* Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Jeg syns det er både fint og praktisk. Jeg kan gå med skjørt uten å fryse og jeg kan gå med KORTE skjørt uten at noen ser meg rett oppi "kråka" om jeg bøyer meg ned!
Sympatia Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Det er nok in, jeg hadde det på meg i helga på konfirmasjon. Et ganske kort skjørt med tights til leggen og høge stiletthæler, det fikk leggene og beina mine til å se kjempe slanke ut og sexy. Gjett om tights under skjørt blir noe jeg kommer til å gå mye med i sommer.
c",) Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 Min datter på 9 år bruker det, men jeg syns jeg er litt for gammel til det. Syns det er fint på de som er unge.
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Har lurt litt på å gå til innkjøp av leggings, men lurer egentlig på om jeg er blitt for "gammel"... Dere som har, hvor har dere kjøpt dem hen forresten?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 Husker det var in på begynnelsen av nittitallet. Da gikk jeg på ungdomsskolen og brukte det til tider. Derfor føles det feil for meg nå:-) Utover det bor jeg på landet og er ikke oppdatert for fem øre.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Å ha såkalte leggings under skjørt er høyst "in". Og jeg syns at om det blir gjort rett, så er det veldig kult. leggings? er ikke det sånne leggvarmere man har nede på foten a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå