Gjest Frustrert frue Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 På filmen har hun faste gjøremål på faste dager. Husker du hvordan Brees uke ser ut? Mitt liv må forandres før jeg blir sprø! Alt flyter, og nå er jeg drittlei! Full jobb i byen, tre små gutter, mann, hus, hage og et sterkt ønske om å dyrke meg selv. Føler lite kontroll for tiden. Hvor skal jeg begynne??..
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 http://www.flylady.net/pages/TableOfContents.asp
Gjest Frustrert Frue Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 http://www.flylady.net/pages/TableOfContents.asp ← Uregistrert. Du er en engel!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 vet ikke det, men takk! Denne siden er forresten fin å begynne med: http://www.flylady.net/pages/FLYingLessons_Routines.asp#top
Gjest StoreSky Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Hva med å sette mannen og unga til å rydde etter seg? OG hjelpe til med vask, hage, etc????
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Hva med å sette mannen og unga til å rydde etter seg? OG hjelpe til med vask, hage, etc???? ← Godt poeng! FlyLady baserer seg på at kvinnen skal gjøre hele jobben, men mann og barn bør jo selvsagt gjøre sin del.
Gjest Gjest med sko Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 Godt poeng! FlyLady baserer seg på at kvinnen skal gjøre hele jobben, men mann og barn bør jo selvsagt gjøre sin del. ← Tror du har misforstått kraftig... FlyLady fokuserer på at vi alle skal ta ansvar for våre liv, og endre det vi ikke er tilfreds med. Ingen syting og "skylde på andre", men rett deg opp i ryggen, ransak deg selv, og start med å gjøre noe for deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Tror du har misforstått kraftig... FlyLady fokuserer på at vi alle skal ta ansvar for våre liv, og endre det vi ikke er tilfreds med. Ingen syting og "skylde på andre", men rett deg opp i ryggen, ransak deg selv, og start med å gjøre noe for deg selv. ← Samtidig som du venter på at DH skal stå opp sånn at du kan re senga
Gjest Gjest med sko ii Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Samtidig som du venter på at DH skal stå opp sånn at du kan re senga ← Jeg skjønner at du er i kveruleringsmodus. Hadde du lest e-mailene fra damen så hadde du forstått litt mer.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har ikke tid til å lese 5 mail om dagen fra dem og meldte meg av mailinglisten deres, så jeg kan kun si noe om hva jeg har lest på nettstedet - og der har jeg sett fint lite om at mannen skal ta sin del av arbeidet. Så da syntes jeg ikke det er av veien å nevne mannens ansvar i denne tråden. Finnes det mailer fra FlyLady som også nevner dette er jo det fint, men hvem har vel tid til å lete gjennom x antall mailer for å finne det...
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Gjør husarbeid i reklamepausene. Utrolig hva jeg får gjort på en tv-kveld!
Linn3c Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 FlyLady har mailingliste på yahoo. Du må jo ikkje lese alle mailane som ho sender ut. I starten slettar eg dei eg ikkje har anledning til å lesa og følgja opp..
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 Finnes det noe sånt på norsk? ← Jeg lurer også på det. Finnes lignende sider på norsk evt svensk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå