Gå til innhold

Avstemning om image-tags

Fremhevede innlegg

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Det vil for eksempel være interessant å se hva flertallet av brukerne våre mener om denne saken - jeg tror ikke det er gitt at flertallet vil ha bilder i innlegg, men det kan være jeg tar feil.

Og en avstemning det ble.

Spørsmålet stilles med utgangspunkt i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=201191&st=0

Endret av Slangen
Videoannonse
Annonse
Gjest Daniela
Skrevet

mitt svar: Ja, fra hvilken som helst side på nettet

Nesten alle forum tillater det. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Og DER oppdaget jeg at du har laget en poll om dette før jeg selv laget en, så nå har vi to parallelle poller om akkurat det samme.

Skrevet

Legger inn svaret mitt fra den andre tråden her også.

Et og annet bilde, f.eks av en brudekjole i en bryllupsdagbok gjør ikke så mye. Men det tar lett overhånd, og da blir det slitsomt. Vil ikke ha det sånn som på disse mamma-forumene der det er avatarer og signaturer og bilder og styr og ståk sånn at man nesten ikke finner innleggene. Har man noe man vil vise frem kan man jo bare legge det inn i galleriet her, så jeg ser heller ikke det helt store behovet.

Skrevet

Ja, fra hvilken som helst side.

Men hadde også blitt fornøyd med bare bilder fra sider som er beregnet på sånt.

Gjest Chantal
Skrevet

Ja, fra hvilken som helst side på nettet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja takk!

Jeg kan ikke se at det er problematisk å åpne for bruk av bilder med så lenge hver enkelt bruker kan velge bort bilder i kontrollpanelet.

Gjest agjest
Skrevet
Legger inn svaret mitt fra den andre tråden her også.

Et og annet bilde, f.eks av en brudekjole i en bryllupsdagbok gjør ikke så mye. Men det tar lett overhånd, og da blir det slitsomt. Vil ikke ha det sånn som på disse mamma-forumene der det er avatarer og signaturer og bilder og styr og ståk sånn at man nesten ikke finner innleggene. Har man noe man vil vise frem kan man jo bare legge det inn i galleriet her, så jeg ser heller ikke det helt store behovet.

Støtter denne. Jeg synes det er rotete nok allerede i dag med laaaange signaturer og tickers ol.

Skrevet

Det skulle gått an at man kunne laste opp de tagsene man ville ha, og at de som synes det er forstyrrende kunne velge det bort. Altså at slangen slipper å se tagsene mine.

Noen signaturer er fremdeles digre og lange, den regelen gjelder visst bare for de som gidder å sjekke? ;) Jeg liker den regelen godt, mange signaturer er blinkende og plagsomme å se på, og det er nødvendig at de blir begrenset.

Gjest gjest1
Skrevet

kanskje vi som vil ha bilder er her mer for å leke og ha det gøy enn og debattere. Det tror jeg gjelder for meg. Jeg vil leke og jeg vil underholdes.

Det der med rot skjønner jeg ikke noe av.

Noen synes det er støyende med blinkende avatarer o.l. Sånt ser ikke jeg, altså jeg ser at det blinker, men det forstyrrer meg ikke. Og det gjør ikke bilder heller.

Det eneste jeg ikke liker er når bildene blir så store at jeg må scrolle sideveis, DET finner jeg ganske irriterende.

Men om det kunne åpnes for at alle kunne bruke bilder som vedlegg, så er jo ikke det et problem. Da kommer bildene på plass i ganske lite format.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...